Abercrombie in nederland

Haai,

Weet 1 van jullie al wanneer de abercrombie in nl komt?
Hij zou dit jaar in amsterdam komen, aan de leidsestraat in het pand van het warenhuis Metz & Co…
Maar is er al bekend wanneer dat gebeurt?
Iemand uit amsterdam die het misschien weet?

xx

Ik vind het best stom dat Abercrombie in Amsterdam komt. Zo wordt het een stuk minder exclusief. Het leuke aan Abercrombie is juist dat niet iedereen er in loopt.

Het is overigens nog niet bekend wanneer het komt.

Haha bij ons loopt zo ongeveer de hele school al in Abercrombie dus hier zou het echt niks uitmaken.

is het heel slecht dat ik er nog nooit van gehoord heb? :’)

ik heb er ook nog nooit van gehoord hoor whaha

Ik ook niet :’]

Het is al wel officieel bekend :’)
Het stond op een site van A&F, maar ik heb ff geen zin om hem om te zoeken.

Okee. Haha,Ik heb de site toch maar even opgezocht;

http://anfnewsnow.blogspo…e-fitch-in-hong-kong.html

Dan moet je naar beneden scrollen en dan zien je staan : ‘upcoming events’. Daar staat het bij.

Niet alleen op deze site wordt het bevestigd, je kan het eigenlijk op superveel sites vinden. Het heeft zelfs al een keer in de krant gestaan dacht ik.

Ik hou echt van A&F, het is mijn favoriete kledingmerk! (:

Ik heb geen kleding daarvan maar die modellen <3__<3

Haha, idd. Maar sommige modellen in de winkels zijn echt UGLY ):

In de herfst

http://oi43.tinypic.com/21l5xr8.jpg

Als er ook jongens met sixpacks bij de deuropening enz. staan, vind ik het allemaal best :3

WAUW.

YES. altijd naar parijs gaan is toch een dure grap voor wat jurkjes.

Ik word echt gek van dat gedram dat als er meer filialen van merken komen dat het niet meer ‘exclusief’ is. ALS JE UNIEKE, EXCLUSIEVE KLEDING WILT MOET JE NIET BIJ DE STANDAARD KETENS SHOPPEN. Punt. Uit.

:bowing_man:

Jij bent mijn held.

haha bedankt allemaal! ik vind het ook een super gaaf merk en er is ook een vest dat larissa heet, zo heet ik ook dus die wil ik echt zooooo graag hebben :grinning: minder exclusief is misschien wel zo, maar het is en blijft een duur merk wat niet in elk dorpje verkocht wordt maar alleen in wat grote steden. en daarom is het handig dat er 1 in nl komt want zoals iemand al zei om steeds naar parijs of londen ervoor te gaan is ook beetje overdreven. dat moet je cht doen als je op vakantie daar bent. (: