Abercrombie & Fitch

Wat vinden jullie van dit merk?
http://www.abercrombie.com
Ik heb het net ontdekt dankzij girlscene.
Dit is toch niet voor kakkers ofso :woman_facepalming: wnt dat zei iemand…
draagt iemand van jullie dit merk?

Ik ken het niet nog nooit gezien ook en ik vind er niks aan…

ze hebben hele mooie truien, helaas zijn de verzendkosten zoo duur want de prijzen van de kleren vallen mee

Ze hebben hele leuke shirtjes enzoo, erg leuk vind ik zelf, maar ik heb nog niet naar de prijzen gekeken, Hahahah… maar ik denk dat ze wel vrij prijzig zijn, maargoedxD

Abercrombie & fitch wordt inderdaad vaak gezien als een merk voor kakkers. En wat is daar mis mee?
Ik zelf heb er 2 t-shirts, een topje, een vest, een jas en een bodywarmer van.
De kwaliteit is echt super goed! Ik vind het echt een super merk :dancing_women:

Het zijn vaak gewoon basics.
Ik vind het merk wel oke maar niet zo speciaal.

ik vind er ook niet zoveel aan en de prijs is nogal duur voor wat het is.
ik ga echt geen 35 dollar betalen voor een gewoon wit shirt waar abercrombie & fitch opstaat, zoiets vind je ook in de H&M.
en voor de rest vind ik het ook niet zoveel voorstellen…

kvidn ut een sppr leuk merk met hele leuke kleding maar kvind het tog best duur… aangezien dat ik bijna nooit nieuwe kleding en/of geld daarvoor krijg zal ik waarschijnlijk oook geen kleidng van ddit merk krijgen… :’(

Ik vind het een beetje standaart

Ik vind het een tof merk :slightly_smiling_face: Kende het ook al wel voor girlscene…
Ik vind het niet echt iets voor kakkers, er zullen vast wel mensen zijn die het dragen en als kakkers worden gezien, maar het is gewoon voor mensen die het leuk vinden :slightly_smiling_face: Ik geloof dat ik er momenteel zelf geen kleding van heb, wel heb ik een aantal keer met iets in mijn handen gestaan maar dan had ik het toch niet gedaan. Maar er zitten ook geen winkels bij mij in de buurt die het merk verkopen.
Ik vind die blauwe houtje touwtje jas trouwens super mooi, misschien dat ik die wel wil…

ik vind ze ook leuk, heel erg basic mr ze hebben wel een paar dingen ertussen zitten dat je denk van ‘Nou… dat kan wel eens iets zijn!’ xD
k kende ze echt al heeel lang, veel kakkers bij mij op school lopen erin, mr om t nou een kakkermerk te noemen gaat ver, ik zou t ook gewoon kunnen dragen dus…

Toen ik in Amerika was heb ik daar kleding gekocht van Abercrombie. Echt een heeeel leuk merk! Maar je kan het ook kopen in America Today. Dan is het nagemaakt. Maar het lijkt heel goed! Heb van A&F een shirtje gekocht en hetzelfde shirtje weer in de ATD gekocht.

Ik vind het geweldig mooi! Maar heb er jammergenoeg niets van.

Als ik die site kijk zit ik altijd, met zo’n warm gevoel, ahh dit is mooi en dit en ik wil het hebben!!

Ik heb er best wel veel van, (vestten, shirtjes, topjes, rokje) Aangezien mijn tante in amerika woont en soms gaan wij naar haar toe en zij naar nederland! Vind het echt een geweldig merk en ik ga met kerst naar houston, en aangezien de dollar heel goedkoop is op het moment… :ok_woman:

Is ook verkrijgbaar op ebay…wel goed opletten dat je dan geen nep koopt :wink:

hey, ik zit nu in usa en ze hebben het merk hier and its a really good brand!
beetje duur, maar supergoed. love that brand!

Ik vind het erg leuk merk! Wel duur jaa…

Ik vind het een supermooi merk!! toen ik in amerika was heb ik daar een paar kledingstukken van gekocht en het is echt niet duur hoor! jullie denken dat alleen maar ,maar het staat in dollar en die staat nu heeeeeel erg laag :slightly_smiling_face:

super mooi merk :wink:

A&F is gwn overzalig maj in belgie of nederland hebbn we deze winkels niet
daarvoor moet je al naar england enz jammr __