Abercrombie & Fitch naar Nederland!!

(van nu.nl)
AMSTERDAM - De Amerikaanse winkelketen Abercrombie & Fitch opent haar eerste filiaal binnenkort in Amsterdam.

Nog voor het eind van het jaar komen er winkels in Düsseldorf en Brussel van de Amerikaanse formule, zo meldt Textilia. Amsterdam, München en Hamburg zijn in 2012 aan de beurt.

In haar thuisland gaat het een stuk slechter met Abercrombie & Fitch. Dit jaar nog sluiten er 60 winkels van de winkelketen. Het bedrijf zet daarom niet minder groots in op Europa en opende het afgelopen jaar ook al zestien nieuwe winkels in Groot-Brittannië, Duitsland en Frankrijk van Hollister, het andere label van het bedrijf.

Ondanks de slechte verkopen in het thuisland, groeide de omzet van Abercrombie & Fitch het afgelopen kwartaal met maar liefst 21 procent ten opzichte van diezelfde periode vorig jaar.

Wanneer de winkel haar Amsterdamse deuren opent en waar precies is nog niet bekend.

:dancing_women:

Aan de ene kant vind ik het heel leuk.
Aan de andere kant (en deze kant overheerst) heb ik zoiets van: NEEE, dan loopt straks al helemáal iedereen erin en dan gaat dat ‘buitenlandse’ gevoel wat ik erbij heb weg.

^ Ja dat is ook wel weer waar… Heb een paar shirtjes & truien uit Amerika meegenomen maar als ik ze dalijk aanheb denkt iedereen van ooooh dat is maar uit Amsterdam. Maarja toch wel leuk dat het komt vind ik!

Dat stond een tijd geleden ook al ergens op internet, maar ik heb Abercrombie er zelf nog niet over gehoord, dat zal binnenkort dan wel komen.

Op zich vind ik het heel leuk dat A&F naar NL komt, maar aan de andere kant vind ik het jammer, ik verheug me er altijd enorm op om naar die winkel te gaan, en dat is dan wel weg.

ik vind het een heel leuk merk! en aangezien naar amsterdam reizen iets korter en goedkoper is vind ik het niet erg!

Heel chill merk, maar vind het wel jammer dat er een in Nederland komt.

Ik hoop het eigenlijk niet. Abercrombie staat nu een beetje bekend als dat leuke buitenlandse merk. Dan loopt straks heel Nederland ermee, ook van die wannabe meisjes die dan meteen denken dat ze super cool zijn. Dat hele leuke gevoel gaat dan weg. Bah.

Ik vind abercrombie echt het grootste onzin merk wat er is, kan me niet voorstellen dat mensen daar geld aan uitgeven.

Toen ik op de middelbare school zat droegen alleen de ontzettend kakkinderen dat, vreselijk x’)

A&F is echt meeloperig, het is niet eens leuk :crazy_face:

Ik zie er nu al iedereen mee lopen dus ik denk dat zo’n winkel vrij weinig verschil zal maken…

Het is een kwestie van verschillende meningen of iemand het wel of niet leuk vind. Geen feit…
En meeloperig? Als iemand het nou gewoon leuke kleding vind? Waarom is het dan meeloperig? Dat kan je dan over elke winkel zeggen.

Vind het ergens wel jammer… Ik heb kleren uit Londen van A&F en als ie straks in Amsterdam is dan is het niet meer speciaal om iets van A&F te hebben, dan wordt het zoiets als de primark…

Alleen dan een stuk duurder hahaha. ^

Heel nederlands zal er vast niet in lopen hoor. De kleding werd vroeger ook eens bij America Today verkocht en toen was het ook niet zo’n heisa/trend.

vind ik dan…

Ik vind dat ze best leuke dingen hebben, maar speciaal is het merk allaaaaang niet meer, haha. En de shirts waar heel groot ‘Abercrombie’ op staat vind ik persoonlijk niet meer zo leuk (hoewel ik er nog wel wat in mijn kast heb liggen). Ik vind dat ze verder wel heel leuke kleren hebben, rokjes, vestjes, topjes en hun broeken vind ik echt heilig.

Volgens mij is die van Düsseldorf gisteren geopend,
Er stond een enorme rij voor de winkel…

Mee eens!

Dit heb ik nou totaal niet. zo super speciaal vind ik het nou ook weer niet, met primark vind ik dat anders. Ik vind A&F gewoon een heel mooi merk, maar ik ga nooit naar Amerika en vind het te duur om te bestellen dus ik zal blij zijn als ze eindelijk in NL zitten.