Abercrombie and Fitch

hee meiden , ik wil wat bij abercrombie and fitch bestellen. Het is echt NIET normaal duur , ik kan echt niet kiezen en heb al een heleboel dingen uit mijn winkelmandje gedaan. Nu heb ik er nog 3 over , en ik kan nog steeds niet kiezen !
Maar goed, mijn vraag : hebben jullie wel eens besteld op www.abercrombieandfitch.com ? is dat goed bevallen en klopt het dan je ongeveer 10 euro verzendkosten betaald ?

Ik zou het niet doen! Gewoon bij de officiële site bestellen, de kans dat je opgelicht wordt is namelijk heel groot aangezien A&F een groot, niet al te goedkoop merk is… :’)

@showstoppers , abercrombieandfitch.com is de officiële site …
kan je prima bij bestellen komt gewoon aan !

Ik heb ervaring! Had een trui en een vest besteld bij de officiele site. Bij mij kwam er wel iets van 30 euro verzendkosten overheen omdat het via het buitenland was, maargoed dat nam ik voor lief. Het kwam snel binnen maar 2 weken ofzo later kreeg ik nog een brief dat ik nog eens 40!!! euro moest betalen omdat de douane het pakketje eruit had gepikt om het te checken ofzo. Ik heb het maar betaald maar ik doe het nooit weer!

abercrombie.com is de officiële site. Tegenwoordig komt het uit europa en betaal je idd 10 euro aan verzendkosten en je hoeft geen invoerrechten meer te betalen :slightly_smiling_face:

mijn verzendkosten waren 150 euro

Google: abercrombie fitch girlscene.