Abercombie & Fitch

Weet iemand of je Abercrombie ook in nederland kan kopen? Zoja waar? En ik ga binnekort naar Amerika, is het daar duurder of goedkoper dan in Nederland?

Het is veeel goedkoper in amerika, en als je daar bent moet je ook even naar hollister gaan daar hebben ze ook leuke dingen. En als het goed is hebben ze in America Today wel a&f kleding alleen van de hele oude collectie hoorde ik van iemand.

up?

Nee je kan het niet in Nederland kopen, in Amerika is het goedkoper omdat je daar de dollar hebt. Maar als je naar Londen gaat, is het weer duurder. Dus ik zou maar flink inslaan daar in Amerika :grinning:

het is Fitch, zonder s.
maar in NL, heb je geen Abercrombie,
alleen via webshops en dat is best duur.
ik zou gewoon een hele slag slaan in Amerika.

ik hou van Abercrombie.

Nee, behalve de oudere collecties bij de AmericanToday, heb ik gehoord.
In de USA is het inderdaad goedkoper omdat je Dollar hebt. Als je dan naar London gaat duurder, omdat bijvoorbeeld een shirt van 30 Dollar daar verkocht wordt voor 30 Pond (dus flink duurder).

Ik heb wel gehoord dat er binnenkort 2 winkels bijkomen, eentje in Kopenhagen en eentje in Milaan. Zo ergens in het voorjaar van 2010.

bij America Today wordt het niet meer verkocht.
Alleen een paar jaar geleden een paar shirtjes, maar dat was eenmalig.

Gewoon in Amerika kopen;
veel goedkoperder dan als je het in Londen gaat kopen;
Ik heb m’n pull gekocht via de webshop en heb er 60 dollar voor betaald wat best meevalt :wink:
xx

www.frishe.com

Nope, niet in Nederland. Gewoon goed inslaan als je naar Amerika gaat, haha! 't Is daar goedkoper dan in Londen bijvoorbeeld, zoals velen al zeiden ;]

Wat de rest zegt gewono in Amerika kopen

Je kan het ALLEEN maar in Amerika kopen, en in Londen.
In Amerika is het het goedkoopste, want £1 = $1 in de Abercrombie winkel, en de pond is meer dan de dollar…
Btw: rek er wel veel tijd voor uit, want die winkel is gigantisch druk en het duurt een uur voor je aan de kassa raakt…

Eerste webshop met het gehele assortiment Abercrombie kleding bijna een feit. Checkout http://abercrombie-online.hyves.nl/ voor meer info
Binnenkort Abercrombie kleding gewoon in Nederland te bestellen. Voordelen: 1 Geen hoge verzendkosten vannuit de U.S 2 Geen Invoerrechten
dinsdag, 12:01 Design webshop bijna klaar!

in knokke (zeeland) is een heel klein winkeltje van a&f. volgens mij is het wel illegaal :$. ze hebben daar shirtjes, soms truien, van die korte joggingbroekjes en vesten… en nog n tip als je gaat bestellen en je wilt dat de verzendkosten minder zijn moet je gewoon op ‘voor cadeau’ klikken.

^ ja idd, die outlet had ik ook over gehoord, het is daar echt druk volgens vrienden van me. en trouwens je kan het ook in parijs kopen, daar ben ik geweest.

1. In Amerika is het het goedkoopst, Londen en Milaan maken het fucking duur.
  2. Daarnaast heb je ook nog ‘illegale’ kleine winkeltjes en zo, en die zijn ook duur.