Beste dames,
Een paar maanden geleden zag ik een dikke bult onder mijn rechteroksel. Een paar dagen later ook onder mijn linkeroksel. De bulten werden steeds groter of kleiner vanzelf. Ik ben 4 weken geleden geopereerd, het leken wel 4maanden. En nu heb ik twee open wonden, dus eigenlijk twee gaten onder mijn oksels. Ik vind het zo erg allemaal, want het is ook met spoed gebeurd. Ik ben in het ziekenhuis geweest voor een afspraak en toen de artsen het daar zagen zeiden ze dat het gevaarlijk kon zijn en dat het echt die dag geopereerd moest worden. Ik vond het zo eng allemaal, ik ben ook voor het eerst geopereerd en opgenomen in het ziekenhuis. Wat het ook eng maakt is dat de artsen nog steeds niet weten hoe het komt, wat de oorzaak kan zijn, en waarom het eigenlijk onder beide oksels is. Ze zeggen dat het het meest lijkt op hidradenitis.
Nou is mijn vraag of iemand ooit zoiets heeft meegemaakt. Of ook een open wond had na de operatie en hoelang het dichtgroeien heeft geduurd. Ik vind het namelijk echt niet leuk meer. Ik voel me zo lelijk met twee gaten onder mijn oksels, ookal ziet niemand het. Ik vraag me dus echt af hoe lang het gaat duren. Het is nu echt zo lastig met alles.
Alvast heel erg bedankt.