abbonement stop zetten

Maart 2010 heb ik een abbonement + telefoon gekocht bij t-mobile, dit is een 2 jarig contract.
nou bel en sms ik niet voor zoveel en komen er telkens kosten overheen van dingen waarvan ik niet weet waarom ik die extra kosten heb.
eigenlijk zou ik heel graag van mijn abbonement af willen en gewoon weer een prepaid nemen maar ik weet niet of dit kan en of het mogelijk ofzo is?

mijn vragen.

• is het mogelijk om nu al mijn abbo stop te zetten?
  • ik heb mijn telefoon bij mijn abbo gekregen moet ik dan nog extra voor mijn telefoon betalen? zo ja, waar kan ik dat zien/vinden?
  • als ik het kan opzeggen zou ik het dan schriftelijk of via de telefoon doen?

ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik kom er zelf niet zo goed uit.

Ik heb een T-Mobile abonnement. Kan ik overstappen naar PrePaid?

Ja, dat kan. Je lopende contract behoort wel uitgediend te worden. Voor particuliere contracten geldt een opzegtermijn van een maand. Voor zakelijke contracten is deze drie maanden.

Eventueel opgespaarde belminuten/tegoeden worden niet verrekend met je PrePaid-beltegoed. Ook vervallen gespaarde T-Mobile Extra-credits, je account op My T-Mobile en de instellingen van je T-Mobile Voicemail.

Zodra je aansluiting is omgezet naar PrePaid en je je voor T-Mobile Speciaal hebt geregistreerd, ontvang je 100 Speciaal-punten ter waarde van ¤ 5,- beltegoed. Wil je overstappen naar T-Mobile PrePaid? Bel dan met T-Mobile Klantenservice.

Van de T-Mobile website.
Helaas, je zult die twee jaar gewoon moeten uitzitten. Weet niet of je je contract zou kunnen afkopen, wat betekent dat je de kosten van je volledige contact zult moeten afbetalen, daarvoor moet je contact met T-Mobile opnemen. Je bent dan wel hetzelfde bedrag kwijt als wanneer je gewoon die twee jaar uitzit.

hmm oke, dankjewel! ik zal eens gaan bellen :slightly_smiling_face: