Abbonement ben.nl, ID laten zien?

Aangezien ik er niks over kan vinden op de website van ben.nl, maar er niet helemaal zeker van ben, vroeg ik me af of iemand hier weet of ze bij het bezorgen van een toestel + abbonement van ben.nl om een ID vragen?
Ik ben namelijk zelf nog geen 18 - maar word gek van m’n huidige telefoon - en wil het dan op m’n vaders naam zetten (moeders naam gaat niet). Nu zijn m’n ouders gescheiden en ik wil de telefoon graag op m’n moeders adres laten bezorgen aangezien ik vrijwel altijd daar ben, maar als ze om ID vragen, gaat dat dus niet.

Ja volgens mij moet dat de gene die het besteld(waar de naam op staat dus) moet zijn ID laten zien. Maar ik weet het niet zeker dan moet je anders even naar ben bellen!

kun je de mobiel niet op je vaders adres laten bezorgen? of kom je daar niet vaak langs? Dan kan je vader het pakketje aannemen als het bezorgd wordt

Ik wil wel m’n eigen rekeningnnummer gebruiken en bij 't bezorgen met je 0,01 euro pinnen om je rekeningnummer te bevestigen en dan moet ik mijn pinpas daar laten en dat is niet handig, aangezien ik daar eens in de twee/drie weken ben.

Wat een gedoeeeee. Misschien maar geduld hebben tot m’n 18e.