AB Fotografie.

Hay,
Ik ben nog niet zo heel veel bezig met fotografie, maar ik vind het nu al helemaal leuk. Ik fotografeer met een Panasonic Lumix DMC-FZ28, hiervoor werkte ik met een Olympus digitale, compact camera.
Tips en opbouwende kritiek is welkom.

http://i44.tinypic.com/2cf4pip.jpg

http://i43.tinypic.com/2n9dzcz.jpg

Later komt meer, er ging even iets mis.

ik vind het niet mooi, dat AB fotografier erop stoort heel erg en die randen zijn ook niet mooi

Die laatste foto was best mooi geweest, maar dat AB fotografie en die rand stoort enorm. 't Trekt de aandacht, waardoor de originele foto eigenlijk niet eens meer in eerste instantie ‘zichtbaar’ is.

Bij de eerste foto is Ab fotografie wel heel erg groot.
bij de tweede foto ook wel, misschien dat je dat
anders kuny done :slightly_smiling_face:

Ik vind ze niet mooi bewerkt, en dat AB Fotografie is super lelijk. (Kleiner? Ander lettertype?)

de rand vind ik niet mooi en ook niet dat je logo buiten de foto staat bij de 1e
en ik vind je logo ook veeeeeeeel te groot
&ik denk dat die onderste mooier was als het kleur was geweest

als je nog niet zoveel echt bezig bent met fotografie, zou ik niet meteen een topic openen. ik denk dat je het eerst beter een tijdje kunt gaan doen, dan leer je er ook meer van. en dat scheeld weer een hoop fotografietopics ( no offence tegen jou, hoor :wink: ).

Ik zou het ing anders bewerken, niet steeds een kleur, en niet zo’n rand eromheen doen en dat AB fotografie eronder is ook niet echt wat je noemt geweldig.

te bewerkt, die rand erom heen weg, AB fotografie kleiner,
nu kun je de echte foto niet meer goed zien

ik vind de bewerking vreselijk lelijk.
die kader/omlijning, en de kleuren. (nouja zwartwit gaat dan wel, maar maak het dan wel wat sprekender)
je kan het beter gewoon in kleur laten (of "sprekender"zwartwit) en er geen randje of een simpel dun randje zonder frutsels omheen doen

Niet zo mooi.
Het heeft niks.

sorry ik vind het niet echt mooi.

ik vind ze niet mooi.
ik denk ook dat dat deels door de bewerking komt.
ik vind de rand niet mooi, het zwart-wit/sepia niet mooi.
probeer eens wat kleurige, fleurige foto’s te maken.
nodig desnoods een vriend of vriendin uit om voor je te poseren. (: