Aarsmaden

Sinds gisteravond voor het eerst last van deze vieze beestjes. Vanochtend heb ik gelijk een kuurtje gehaald. Ik heb deze pil om 10.30 ingenomen. Heeft iemand misschien ervaring met hoe lang het duurt totdat deze beestjes dood gaan?
Heeft misschien iemand ook tips tegen de jeuk? Ik ben wel met vaseline aan de gang gegaan, maar vaseline in je kontgat is natuurlijk ook niet alles. :’)
Sorry voor dit vieze onderwerp, maar ik ben hier totaal niet ervaren mee en wil hier graag heel snel vanaf.
Alvast bedankt!

Gewoon negeren en je eroverheen zetten, er is niks aan te doen, het moet ongeveer een week duren voordat ze dood zijn, na een paar dagen zal het sowieso al een stuk minder zijn. Mijn dochtertje van 6 heeft hier zo vaak last van, je weet trouwens dat je al je familie leden ff moet inlichten en ze een pil moet geven? Anders loopt iedereen er over een paar dagen mee…
Ook moet je over 2 weken weer een pil nemen, anders loop je er binnen een paar dagen weer mee

^Wormen die de hele dag door je bilnaad lopen, zijn een beetje moeilijk te negeren.
Ik heb me broertje ook laten behandelen op advies van de huisarts, de rest hoefde niet zei hij.

Woow hier had ik nog nooit van gehoord, maar wat lijkt me dit verschrikkelijk om te hebben :astonished: Ik weet niet of je er heel veel last van hebt, maar het idee alleen al zou ik verschrikkelijk vinden :stuck_out_tongue:

Staat dat niet in de bijsluiter van het medicijn? En anders gewoon afwachten. Voor de rest kun je niet veel doen.

Ik had hier heel vaak last van sinds dat ik heel klein was, nu bijna nooit meer. Ik probeerde altijd vroeg te gaan slapen voordat al die dingen als een gek beginnen te kriebelen en voor de rest het niet niet zoveel , sorry.
Veel sterkte

Ik heb dus maandag die pil ingenomen en vind nu nog steeds levende wormpjes in m’n ontlasting. Ook een hoop dode, maar die levende maken me toch ongerust. Help?

Ff doktersassistente bellen?

Als het goed is moet je naar een paar dagen/weken? weer een nieuwe pil nemen zodat ook die eitjes dood gaan geloof ik. En tips tegen de jeuk heb ik niet.

Ik dacht dat dit een trol was, hahahaha.

lees je bijsluiter van je medicijn en bel anders even een dokter. Wij weten ook niet alles.

Je moet toch na 2 weken weer zo een pilletje slikken ? Ik heb ze echt heel lang gehad vond het echt verschrikkelijk

Ik vraag me af hoe je zoiets oploopt? :astonished:

Doe een wiki, dan weet je het meteen! Ik weet wel dat bijna de helft van de mensen het virus al draagt, en dat het voorkomt bij kinderen.

(Lijkt me ook zwaar klote trouwens)

Je moet inderdaad na een tijdje nog een pil nemen, zodat de eitjes ook dood gaan!

Haha ja ik wilde wel googelen, maar ik ben echt overgevoelig voor vieze plaatjes dus vandaar dat ik het vroeg :stuck_out_tongue:

Niet je handen wassen en je nagels bijten bijvoorbeeld

Ik had er ook nog nooit van gehoord!

Nee, was het maar waar. Het is helaas hartstikke echt.
Ik heb ook nog een ander account die ik vaker gebruik, maar heb een speciaal account voor al mijn gênante vragen zegmaar haha.

Ik heb echt al wel een beetje smetvrees, dus bij mij ligt het echt niet aan niet m’n handen wassen. Ik denk zelf dat ik het op het vliegveld/openbaar vervoer heb opgelopen.