aargh, iemand tips?

ik word zoooo gek op dit moment, iedereen gaat naar spanje dit jaar (op die camping kom ik al ongeveer ehh 5 jaar?) waar het gewoon zo superchill is en dit jaar gaan mn ouders gewoon niet! nog erger: we gaan gewoon niet op vakantie dit jaar.
iemand tips om de vakantie door te komen, 10 weken lang? :expressionless: en en en,
mag ik misschien met iemand mee smokkelen richting spanje? hihi.
wat doen jullie in de vakantie? als je in nederland blijft? of thuis?
alvast thanksssss.

hier is al een topic over…
maar ik zou dan gewoon gaan werken :grinning:

ooh; je bent 14. nevermind

Ik verveel me thuis kapot, vooral als de rest ook weg is. Niks aan te doen toch, of je gaat zelf dingen voor jezelf doen.

The same problem.

ik blijf ook gewoon thuis?

ik ga naar zuid frankrijk… ik baal ook echt ontzettend.We gingen eerst naar miami, maar dat ging niet door omdat uiteindelijk toch mn zus meeging…

ga anders mee met een jongerenvakantie?
www.vinea.nl
kun je met een vriendin doen en is echt heel leuk!

Vraag of je met een vriendin mee op vakantie mag?

Gewoon met vrienden afspreken en leuke dingen doen? Shoppen, pretparken en andere dagjes uit. Het lijkt me sterk dat al je vrienden (of familie eventueel) in precies dezelfde periode weg zijn.

Werken? Gezellig doen met vrienden? Winkelen? Creatief-bezigzijn? Etc…

Ik ga nooit op vakantie, mss voel je je nu al wat beter?

ik ga ook nooit op vakantie? en ik heb net 2 weken vakantie gehad en nu weer full time aan het werk. wees blij dat je nog lekker vakantie hebt. ik moet gewoon op een warme zomerdag waarbij iedereen ligt te bakken op het strand gewoon werken van 6 tot 3 en dan ben ik pas 4 uur thuis mijn vriend pas om 6 en ga weer om half 10 slapen dus ik kan daarna ook niks meer doen.

Stel je niet zo aan. Je gaat er niet dood aan of zo.

Idd.

Vakantie is een feest maar je moet zelf de slingers ophangen…

me 2, ik baal wel beetje.