aarg, wat is het nou?

ik ben zo verliefd op een jongen, en we praten echt heel gezellig we lache heel veel . iedereen zegt dat hij mij ook leuk vind maar ik weet t gewoon niet. we hebben al een x een pauze met elkaar gepraat echt super gezellig :slightly_smiling_face: en op msn zitten we ook tot half 2 (ik wou om half 1 van msn maar mocht niet van hem! :p) en hij heeft al mn telefoon nummer gevraagt en we hebben al gesmst. en nu gaat hij dus morgen op vakantie om 12 uur en hij vroeg of ik hem uit kwam zwaaaien zoo lieef :slightly_smiling_face:. maaarja! ik kan morgen dus nieeet (kut kut.) en najaa vind hij mij een beetje leuk? op school kijken we ook steeeds! maar wat wel raar was toen ik een x naar hem lachte keek hij snel weg naar de grond en durfte me niet meer aan te kijken die pauze. en dat maakt me onzekeer :frowning_face:

Nou als ik het zo lees, dan klinkt het wel alsof hij je leuk vind =)

idd, zo schattig .^ :smirk:

hahaa xD
hij is zo leeeuk echt! :drooling_face:
maar ik durf niet te zeggen dat ik hem leuk vind… :flushed:
wat is het beste om te doen? afwachten of erop af :stuck_out_tongue:?

ik zou wachten hoor , maar aangezien hij jouw toch wel leuk vindt kan je er wel voor gaan . :ok_woman:

ik blijf gewoon wachten :slightly_smiling_face:.
mn vriendin heeft gewed met een andere vriendin dat ik nog voor t einde van t jaar met hem gezoend heb haha.

Als je niks zegt denkt hij waarschijnlijk dat je geen interesse in hebt.
Gewoon heel lief voor hem zijn, lieve dingen smsen enzo!
En dan komt het allemaal vanzelf…
Good luck! :slightly_smiling_face: