aardiger blijer ?!

Heyy,
Ik zit de laatste tijd dus met iets. Ik ben best een vrolijk persoon enzo , maar niet echt van wauw zegmaar , Ik wil iets aan mijn karakter of persoonlijkheid ofsoiets doen. Ik weet niet of iemad van jullie macbarbie07 oftewel bethany mota kent ? , Kijk zo wil ik worden ofja niet echt zo , maar zo blij en vrolijk , want als ik vrolijk doe ben ik ook meteen blij. Maar ik weet dus niet hoe ik dit in het dagelijkse leven meot toepassen omdat ik me op wapp of op school nog wel eens erger aan chaggi vriendinnen of aan hoe droog ze doen zegmaar?! En dan doe ik ook zo terug omdat ik blij probeer te zijn ofja vrolijk maar dat lukt dat niet door die chaggii / droge mensen om me heen zegmaar
Ik snap dat dit een verwarrend verhaal is maar ik hoop toch dat jullie me tips kunnen geven
xoxo

Hoe weet jij nou of ze zo in het echt is hoe ze op video’s voor doet? Wie weet is zij in dagelijkse leven totaal anders, niets is wat het lijkt.
Probeer gewoon positief te blijven, no matter what. :slightly_smiling_face:

Wees gewoon jezelf.

Ja oke haha , maar ik bedoel maar , maar ik probeer dat zovaak maar het lukt gewoon niet goed.:blush:

thankyou ! :slightly_smiling_face:

Uhm oke?

Je persoonlijkheid veranderen kunt je niet in 1, 2, 3 doen. Zorg ervoor dat je omringt bent door mensen op wie je je gemakt vorlt en positieve energie uitstralen. Daardoor ga jij je ook vrolijker opstellen.

Je bent zoals je bent, en dat kan je niet veranderen. En mensen op filmpjes zullen sowieso altijd vrolijker doen dan ze echt zijn, want ja het staat op film. Je kan proberen een blijer persoon te worden maar dat komt nep over, want dan doe je je anders voor dan je bent. En nepblijheid hebben mensen meteen door, dat komt heel nep over. Wees gewoon jezelf!

Dankjewel hier heb ik zeker wat aan !

Thanks , je hebt gelijk!