Aardig Afwijzen (S.O.S)

Hoe is het mogelijk? Een jongen die jij totally not vind, of misschien gewoon net niet leuk genoeg of je hebt gewoon geen interesse in een vriendje, hoe is het dan mogelijk om die persoon aardig af te wijzen?

Eerlijk zijn is wel het fijnst, met een schuldgevoel rondlopen is ook niks.

Maar wat doe je als 'ie ook na de ‘nee’ nog door blijft gaan met zeuren/vragen?
En wat moet je doen als het 3 jongens zijn, waarvan er 2 goede vrienden waren…?
Moet je je schuldig voelen?

Iemand, please, help!

Als ie nog gaat zeuren en vragen: ‘Sorry hier heb ik even geen zin in’ of je negeert het.

Als hij na een nee nog doorzeurt dan is hij het niet waard om subtiel af te wijzen. Sorry maar nee is nee.

Thankyou, volgens mij heb je daar wel gelijk in.

Je kan iets zeggen in de trant van ik vind je aardig, maar ik wil geen relatie met je.
En als hij blijft door zeuren. (naam) ik heb de vorige keer gezegd dat ik het niet wilde en ik ben niet van gedachte veranderd. En ik denk ook niet dat dat zou gebeuren. En dan iets van sorry het spijt me maar ik voel niks voor je.

Jij ook thanks, maar ik negeer hem nu al 3 weken… nog zeurt ie, soms word ik wakker, heeft ie om 2 uur snachts een sms gestuurd met hoeveel ie van me houd en dat ie niet kan slapen daardoor enzo… of dat ie als ik wakker ben en online ben op wapp ineen 15 of 16 berichten ineens stuurt, dus negeren heb ik al geprobeerd, maar werkt jammer genoeg ook niet:( Toch thanks!

Merci, misschien luistert ie daar naar…

Blokkeer hem?

Zeg tegen hem dat je het heel lief vind dat hij dit tegen jou zegt, en dat er vast wel een ANDER meisje is die zijn liefde kan beantwoorden.

Eerlijkheid is het beste, subtiel afwijzen is bijna altijd wel een slecht plan want jongens snappen geen hints. Je kan dus maar beter meteen zo duidelijk mogelijk zijn, ik heb in het verleden gemerkt dat dit ook het meeste gewaardeerd werd.