Aardbeving Nepal

Iedereen heeft het vast wel gehoord of gelezen, de vreselijke aardbeving in Nepal. Ongeveer 6600 doden en meer dan 14.000 gewonden. Wat zou je graag willen doen of wat ben je voor plan om te gaan doen om de mensen in Nepal te helpen?

De huidige cijfers zijn al anders dan in jouw beginpost:

ongeveer 6600 doden en meer dan 14.000 gewonden. (bron: Trouw)

Is gewijzigd!

Ik zou van je beginpost gewoon iets anders maken in de trant van: praat hier mee over de aardbeving in Nepal.
Want nu heb je twee nieuwsberichten door elkaar geplakt waardoor er foutieve informatie staat…

ik heb geld overgemaakt naar giro 555
heftig zeg, al die mensen en dan zitten wij hier op onze luie reet

Ik heb zelf niets gedoneerd. Vind het wel heel goed wat Promise Tamang/Phan doet. Zij is een youtuber en haar ouders wonen in Nepal. Zij heeft ook een gofundme pagina en ik heb het gevoel dat bij haar het geld sowieso goed terecht komt. Omdat zij het naar haar ouders stuurt en haar ouders doen daar heel veel. Overheden vertrouw ik niet.

Ik ga nog doneren, maar zit met hetzelfde als garapoesje. Ons Belgisch team is zelfs moeten terugkeren door procedurefouten, dus ik vertrouw overheden niet meer. Heb ook gelezen dat achteraf geld doneren helaas weinig uitmaakt… Maar als er nog suggesties zijn voor een goede actie, lees ik het graag.

Agree, ik iemand ken die helaas familieleden verloren heeft. Aan hem heb ik mijn geld gegeven. Giro 555 is allemaal mooi maar toch blijf ik het inderdaad niet vertrouwen.

Incognito je bent terug! <3 <3 <3

Suggestie voor goede actie: https://www.facebook.com/HulpAnoukinNepal?fref=ts
:slightly_smiling_face: