Aap als baby

Hia,

mijn vader is undercover in nederland aan het kijken, toen net reclame was, was er een voorstukje op tv van een documentaire die binnekort zal komen, wanneer weet ik niet. Maar het gaat er dus om dat mensen een aapje als kind hebben. Zelf vind ik het toch een raar idee om een aapje als kind te hebben. Ik zag ook dat een vrouw het aapje zat op te maken, wat ik te ver vind gaan.

Wat vinden jullie hiervan? En gaan jullie de documentaire kijken?

http://www.gotpetsonline.com/pictures-gallery/exotic-pictures-breeders-babies/monkey-pictures-breeders-babies/pictures/monkey-0009.jpg

zielig aapje kijk hem kijken met die ogen die staan op ik vind dit niet leuk…

zulke dieren horen niet als huisdier behandeld te worden.

waneer is die documantaire ;o

Weet ik niet, had ik gemist. Als dalijk reclame komt weet ik t, of weet iemand t hier?

Ik vind dat echt… weird. Zo’n dier is toch geen huisdier, laat staan dat je hem/haar als baby beschouwt. Ik vind het echt zielig gewoon, ah kijk die oogjes. En dat ze het aapje helemaal gaan opmaken enzo vind ik al helemaal te ver gaan. Dierenmishandeling vind ik het.

Wat raar… Ik zou iig geen aap als baby willen.

Die dieren moeten lekker hun gang bij hun familie in het wild.
Ik vind dit echt belachelijk !
Op een gegeven moment moeten die diertjes weer weg omdat ze te groot worden.,
En dan ? Ze weten helemaal niet hoe ze moeten jagen ? Laat staan overleven!

Nee, deze aapjes blijven klein. De vrouw in t voorstukje zei ook: ‘Als je voor altijd een baby wil, moet je aapje nemen.’

Harige baby.

Ik heb t even gegoogled. Woensdag 9 juni, 20.30 uur komt t op tv

Ik vind het kei zielig voor die aapjes :frowning_face:

Apen zijn wilde dieren en moeten ook zo behandeld worden…Ik ga vaak naar de Apenheul en daar zijn ze leuk…Als baby niet. Neem dan een hond ofzo (ook geen kleding aan gaan trekken graag)

Dat zag ik ook ja; gekke mensen.

dat ga ik dus niet kijken, ik vind het gestoord.

Awh wat zielig. Die aapjes moeten niet zo behandeld worden.

Ik ga t wel kijken, wil wel ns zien hoe dat gaat allemaal. Jullie dan?

Ik vind dat echt onwijs zielig, ik vind niet dat apen als huisdier gehouden mogen worden en zeker niet behandeld moeten worden als een kind om ze vervolgens aan te gaan kleden, luiers etc om te doen en op te maken. Ik vind het echt niet kunnen.

omg je gaat zo’n beestje toch niet make-uppen en aankleden :S En dat ze het aapje heeft als huisdier is nog geeneens zo erg als ie maar de ruimte heeft maar hem make-up op doen en aankleden gaat echt te ver :open_mouth:

Die mensen moeten in een dierentuin worden gezet.