Aanvragen studiefinanciering

Hoi hoi, help!

Ik word 3 juni 18, maar ben helemaal vergeten, eigenlijk heeft niemand het tot vandaag tegen me gezegd, om studiefinanciering aan te vragen.
Nu weet ik dat dat 3 maanden van te voren moet,
maar wat moet ik nu doen want ik kan het nergens op de site o.i.d vinden…

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Gewoon nu aanvragen.

Aanvragen op DigiD, hup hup

Je moet dan wel eerst digi ID aanvragen, kutste systeem ever.

Gewoon aanvragen, hoe moeilijk kan het zijn?
Hoe langer je wacht, hoe meer de kans is dat je heel laat pas je geld krijgt.

idd eerst digid aanvragen! een dan op de site van de ib-groep aanvraag formulier aanvragen!

idd eerst digid aanvragen! een dan op de site van de ib-groep aanvraag formulier aanvragen!

Ik zeg toch ook niet dat ik het aanvragen niet kan. Als er staat dat et per se 3 maanden van te voren moet en nergens staat wat je anders moet doen als je dat niet hebt gedaan is het toch logisch dat ik gewoon vraag wat ik dan moet doen?

Het maakt mij niet uit dat ik het geld later krijg maar nu weet ik dat ik et gewoon kan aanvragen ook al ben ik te laat. Thanks!

Gewoon nu aanvragen ja, zo snel mogelijk! Ik weet niet of je het dan alsnog van deze maand(en) krijgt, maar ik zou het sowieso alsnog zo snel mogelijk aanvragen…

Vraag je tegemoetkoming bij voorkeur 3 maanden voor je 18e verjaardag aan. Na je 18e verjaardag kun je ook nog aanvragen. Doe het wel uiterlijk voordat het schooljaar voorbij is. Een schooljaar loopt van 1 augustus t/m 31 juli.

^

Wat ze zeggen, zo snel mogelijk aanvragen!

Okee dankje! :grinning:

Je kan gewoon naar de site van de IB-groep gaan en dan kan je ook gewoon een formulier uitprinten, invullen en opsturen. Dat heb ik ook gedaan.
Edit: Dit is wel met een tegemoetkoming, maar ik zag volgens mij nog meer formulieren, moet je maar even kijken =)
Wel zo snel mogelijk aanvragen.