aanval!

Hoi dames…

ik werd gister wakker en zat dus in me kamer achter mijn laptop.
ineens kreeg ik het erg warm en me hart klopte er snel,ik zweette me heel erg alsof er iemand een emmer vol water over me heen had gegooid. ik werd duizelig en misselijk en kwam een kwartier niet bij me zelf. ik vond het erg vaag , weet iemand wat het kan zijn of het misschien ook door stress kan komen, want ga namelijk ook naar een Psygoloog omdat het niet echt lekker gaat met me :S

liefs…

Hyperventilatie?

Ik moet zeggen dat ik soms wel hartkloppingen heb en het zweet me uitbreekt, maar dat is onbewuste stress die ik heb.
Ik doe er weinig aan, proberen te relaxen en er niet teveel aan te denken.

Voelde je je paniekerig? Dan kan het een paniek aanval zijn. het kan ook liggen aan je hormoonhuishouding. Of omdat je te weinig hebt gegeten of gedronken, of inderdaad gewoon stress. Als je het niet zeker weet kan het nooit kwaad om langs de huisarts te gaan!

Ja ik voelde me heel erg paniekerig, ik had het gevoel dat ik ging flauwvallen :frowning_face: en ja ik ga zeker langs de huisarts.

bedankt voor je reactie xxx

Nu dat je het zei heb ik een test gedaan op internet , en er stond dat de kans erg groot is … :frowning_face:

bedankt voor je reactie xxx

Dan moet je niet de hulp van ons vragen ben ik bang.
Je psycholoog misschien of je huisarts, die zijn hier pro in.

Misschien had je even last van je hart, er zit namelijk een dunne lijn tussen paniekaanval en de symptomen van een hartritmestoornis (hoef je niet te hebben na 1x dat dit gebeurd hoor)

Klinkt als een paniekaanval, of in elk geval de paniekgevoelens die erbij komen kijken.

*Dat herken ik* Heb ik eerst ook vaker last van gehad, maar het kunnen ook hartkloppingen zijn, dat je hart opeens heel snel gaat.

Dit heb ik een paar weken geleden gehad. Ben je ongesteld ,dan heb je messchien teveel bloed verloren? Dat had ik tenminste.