aantrekken?

ik ben een meisje met een soort van beperking ik vroeg me af, (ik heb nu mijn derde vriend allemaal hebben ze een vorm van autisme) trekt het elkaar aan of is toevallig.

Geen idee, denk dat je wel begrip en steun bij elkaar kunt vinden, misschien trekt dat je aan.

Dat kan ja (: ik merk ook dat ik altijd dezelfde bepaalde types aantrek.

Ik weet niet of het elkaar echt ‘aantrekt’, maar het lijkt me best logisch dat er een klik tussen jullie is, aangezien jullie elkaar zullen begrijpen en weten wat de ander doormaakt. Als je een vriend zou hebben zonder soort van beperking, heb je kans dat hij het niet zal begrijpen. Dusja, wat dat betreft zouden jullie elkaar wel kunnen ‘aantrekken’.

ik heb ook een diagnose maar dat is lastig uit te leggen in 1, 2 ,3.
Maar ik denk het ook je ziet ook dingen in de ander de je herkent

Ik denk dat het vooral erom gaat dat jullie elkaar begrijpen en daarom verbonden met elkaar voelen

Ik heb PDD-nos en mijn vriend niet, maar het gaat er inderdaad om dat hij je goed begrijpt in dergelijke situatie’s waarin jij anders kan reageren. Maar het kan wel zo zijn misschien, ik weet het niet precies. Zou wel fijn zijn… dan begrijp je elkaar extra goed!

Dat dus
(ik dacht dat er stond: aftrekken) XD

dát denk ik ook ;]

ik denk dat je waarschijnlijk als je geen ‘beperking’ had gehad, je je ook aangetrokken zou kunnen voelen tot jongens met autisme.

denk niet dat dat iets met elkaar te maken heeft, autisme en je beperking zegmaar.

*brr, wat een kutwoord, beperking. Serieus, netals hoogbegaafd, zwakbegaafd en al dat soort sh~t*