Aantrekkelijk/ Mysterieus/ hard to get

Hoi!
Ik heb even een vraagje…
Ik ben een meisje van 16 jaar oud en ik praat altijd tegen iedereen waar en wanneer ik wil. (vooral op school enzo, in de klas tegen jongens)
Nu hoorde ik laatst van iemand dat het veel sexier en aantrekkelijker is als je hard to get bent voor jongens. Dus dat je (denk ik?) niet tegen iedereen praat en weet ik het ?
Moet ik dan nu gewoon wat mysterieuzer gaan doen om aantrekkelijker te zijn of… wat zijn jullie tips?
Waarschijnlijk gaat de helft hieronder commenten dat ik gewoon mezelf moet zijn, maar ik wil graag eens wat anders ‘proberen’ hihi :flushed:

Groetjes :wink:

Wat is je doel eigenlijk om “eens wat anders te proberen?”

Je kan nog steeds hard to get zijn als je veel praat tegen ze. Praten wil niet zeggen dat jongens je al binnengehaald hebben. Gewoon doorgaan op je eigen manier dus, je wordt er niet aantrekkelijker op als je uit je comfortzone bent door niet te praten. Ze zullen eerder denken dat er iets mis is als je ineens stopt.

Hard to get is eigenlijk gewoon dat je de jongen achter je aan laat lopen en hij zn best moet doen, maar dit kan snel verkeerd gaan. Als je hem signalen geeft en dan weer doet alsof je niet geïnteresseerd bent denkt die jongen op een gegeven moment ook ja dan niet, doei.

Ik vind hard to get dan ook maar onzin, iemand is in mijn ogen veel leuker wanneer diegene spontaan is en goed met mensen om kan gaan maar het moet natuurlijk ook niet té makkelijk gaan.

Ik vind hard to get spelen altijd ook een beetje onzin… als je geïnteresseerd bent in iemand, waarom zou het dan zo’n enorme fout zijn dat te laten zien? Raar.

Wat ik vooral tegen je wil zeggen is: wees alsjeblieft blij dat je het niet moeilijk vindt om spontaan met mensen te praten! Dat moet je echt als iets positiefs zien. Kijk maar hoe veel mensen op dit forum om hulp vragen omdat ze niet weten hoe ze een gesprek met een jongen moeten aanknopen. Wees gelukkig en trots dat het jou makkelijk afgaat, dat levert je vast alleen maar goeds op.

Wees gewoon jezelf. Je wilt toch geen vriend die je niet wilt zoals je bent.