Aantekeningen van een man.

Geachte dames/heren,

Ik zal me kort en vluchtig voorstellen, met dat ik een man ben van een jaar of 19. Twintig komt al erg dicht bij, een vriendin heb ik nog nooit gehad. Helaas vandaar weinig ervaring bij de dames.

Waar het me nu om gaat zijn de volgende dingen. Jullie als dames spreekt een kerel jullie wel eens aan, maar verstaan jullie hem niet? Ik heb vaak dat ik met een dame praat, en dat ze om de minuut ‘’wat?’’ zegt. Dit is niet goed, maar ik heb zelf niet eens in de gaten dat ik slecht zou praten. Ik denk dat dit een groot probleem is of niet?

Maar goed ik ga verder, nu zit ik eigenlijk altijd op mijn zolderkamertje, als ik naar buiten ga doet het zonlicht pijn aan mijn ogen. Ik ben niet de lelijkste, maar ook niet bepaald knap. Toch voel ik me onzeker met betrekking tot dingen die gebeurd zijn en hoe dingen gelopen zijn. Ik ben niet van plan jullie te vervelen met mijn complete autobiografie dus ik laat dit achter wegen.

Waar het mij om gaat is, ik moet wat doen aan mijn zelfzekerheid. Zo durf ik wel dames aan te spreken of liever gezegd durfde. Nadat het keer op keer fout ging ben ik gestopt. Als ik met een dame spreek lijkt het een interview te worden waar ik alleen vragen stel, en zij uit aardigheid antwoord. Ik ben benieuwd wat jullie daarvan vinden? Als iemand dat doet.

Maar goed ik ga verder met mijn verhaal waar het me nu om gaat is, ik ga veranderen. Jullie zullen vast topics als dit zijn tegen gekomen maar ik wil echt veranderen. Het gaat moeilijk, het lukt niet lekker omdat ik soms toch vast blijf roesten op die ellendige zolderkamer. Maar toch ben ik met bepaalde dingen bezig, zo besluit ik mijn haren te laten groeien. Ik gebruik nu zelfs conditioner, en al dat gedoe. Totdat een vriend mij de tip gaf, dat ik foundation moest gebruiken. Maar foundation is dat wel iets voor mannen?

Met deze vraag sluit ik af. Bedankt voor jullie tijd.
Met vriendelijke groet Lately.

*lacht om zn profielfoto*

1 april of echt?

of troll.

Hallo,

Als ik u was zou ik een abonnement nemen bij de sportschool, elke dag gaan wandelen buiten, en leuke dingen plannen. Als u gewoon beleefd bent tegen dames zult u vanzelf merken of ze geintreseerd zijn in u of niet. Maak er geen zoektocht van, u komt vanzelf iemand tegen.
mvg.

We trappen nergens in vandaag. :’)

nou dan zijn jullie perfect bij elkaar!*humor*
hahaha dit is echt zo’n 1 apriltopic of niet?

Helaas heb ik de tijd van het posten van dit bericht verkeerd uitgezocht. Ik hou de datum niet bij in het weekend. Ik heb een jaar thuisgezeten toen heb ik de tijd nooit bijgehouden. Maar ik zweer op alles wat mij lief is (ook al is dat niet veel). Dat ik bloed serieus ben. De profiel foto is trouwens automatisch aangewezen.

Slotje.