Aantal vragen examens 2014

Heb al een beetje rondgezocht en kon het niet echt terug vinden in de syllabi op examenblad, maar weet iemand waar ik kan zien hoeveel vragen er in de examens van 2014 komen. Vorig jaar stond er bv. bij Engels 31 meerkeuze vragen en 9 open vragen. Hoop dat iemand me het kan vertellen, want ik heb al gegoogled (en oh oh ik ben zo’n slechte googler :’))

Wat maakt dat uit? Verschilt per examen elk jaar hoor…

Bij moderne talen meestal zo rond de 43
Bij economie, geschiedenis en wiskunde meestal rond de 25

http://www.cito.nl/onderwijs/voortgezet%20onderwijs/centrale_examens/schriftelijke_examens_havovwo/examens_havovwo_2014

en dan als het goed is onder het kopje schriftelijke examens :wink:

edit: je moet dan trouwens op het groene S’je klikken.

Wauw, biologie heeft 36 vragen en daar heb je 3 uur de tijd voor?! Wij moeten er 39 maken in anderhalf uur tijd, wtf.

Nou misschien zodat ze d’r tijd een beetje kan inschatten en verdelen?

same here.

45 vragen bij Frans :dry: . Dat is best veel in tweeenhalf uur tijd. Ook veel open vragen.

Gelukkig zijn er veel minder natuurkundevragen dan we altijd op tentamens krijgen.

Ik vind het best belangrijk om te weten hoe veel punten je voor de vragen kan halen en of er veel open vragen zijn bij de talen. Iedereen heeft zo z’n eigen dingen die ie belangrijk vindt :wink:

Dankjewel voor de link @Dreamgirl
Heb alles al bekeken en ik ben weer lekker gestresst, heb het idee dat dit jaar de examens moeilijker zijn :expressionless: