Aantal vraagjes.

[i]Ik heb geen idee of zo een topic er al is, maar het leuk me iedergeval een leuk idee om hier een topic te plaatsen over kleding en make-up als je uitgaat.

Wat doe je aan als je uitgaat ? foto ?
Hoe doe je je make-up ?
Naar welk feest zou je graag een keer gaan bv black ofzoiets ?
Zou je er speciale kleding voor kopen ?
Wat wil je absoluut nog kopen kwa kleren voor uitgaan ?

[/i]

Wat doe je aan als je uitgaat ? foto ? ik weet nie hoe ik er foto’s op moet zetten maar ik doe meestal iets lekkers. niet te warm niet te koud en iets waar ik me goed in voel aan;) shirtje of t-shirtje met Jeans eronder ofzow
Hoe doe je je make-up ? net zoals normaal ,Bruinsel, Mascara, oogpotlood
Naar welk feest zou je graag een keer gaan bv black ofzoiets ? Weet ik niet zo goed.
Zou je er speciale kleding voor kopen ? Ligt eraan wat voor feest het is is :wink:
Wat wil je absoluut nog kopen kwa kleren voor uitgaan ? Leuke broeken en truitjes.

Wat doe je aan als je uitgaat ? foto ?
Heb geen foto, maar meestal gewon broek en ballrina’s of allstarts en een truitje of een jrukje en legging en ballrina’s
Hoe doe je je make-up ? Gewoon, mascara, oogpotloot, kohlpotloos, vaseline op me lippen of labello
Naar welk feest zou je graag een keer gaan bv black ofzoiets ? Gewoon naar een heleboelvan die grote feesten, ik ga meestal alleen maar naar de discotheken hier of naar een club maar niet echt naar van die biggie party’s
Zou je er speciale kleding voor kopen ?
Nou geen hele outfit, eerst kijken wat ik nog in me kast heb hangen/liggen
Wat wil je absoluut nog kopen kwa kleren voor uitgaan ?
Ummm, niets eigelijk voor het uitgaan.

Wat doe je aan als je uitgaat ? Geen foto, maar meestal een nieuw shirtje of jurkje ofzo, wat net iets bijzonderder is dan normaal.
Hoe doe je je make-up ? Ligt eraan: altijd foundation&mascara en heeeel soms smokey eye.
Naar welk feest zou je graag een keer gaan bv black ofzoiets ? preppy x’D lijkt me grappig
Zou je er speciale kleding voor kopen ? ja.
Wat wil je absoluut nog kopen kwa kleren voor uitgaan ? em… geen idee.

Wat doe je aan als je uitgaat ? foto ? Heb ik niet meteen foto van, meestal een goedzittende jeans met een topje.
Hoe doe je je make-up ? Lekker opvallend, maar ook niet té! :slightly_smiling_face: = foundation, bruinsel, oogpotlood, oogschaduuw, mascara, lipgloss …
Naar welk feest zou je graag een keer gaan bv black ofzoiets ? Heb niet echt specifiek feest xD
Zou je er speciale kleding voor kopen ? Nee, soms koop ik wel een nieuw topje of bovenstuk ofzo! :slightly_smiling_face:
Wat wil je absoluut nog kopen kwa kleren voor uitgaan ? Gewoon, uitgaandingetjes, leuke t-shirts, topjes, enz …