Aantal topics worden gedelete...

Er zullen een aantal topics worden gedelete in dit Onzin board, zoals oude Slowchats, Vragenlijsten en echte onzintopics. Dan weten jullie dat :slight_smile:

Oke, mooi :grinning:
Zijn we tenminste van al die onzindingen af ^^

oke mooi zo :]

:bowing_man:
Eindelijk ! :slightly_smiling_face:
Kan je dat topic van als je dit topic wilt verwijderen zet hem dan hier naar boven halen?
Cause the zoekfunctie sucks,dan ga ik even zoeken naar onzin topics :slightly_smiling_face:.

AL MIJN STERREN :’(

Die staat hier: http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/109281
Thanks voor je hulp!

Oeh, stel je voor xd.

dit doet mij zoveel pijn he

Toch niet de Stille Sjaakies he :no_good_woman:

Wel jammer van de slows dat die dus ook verwijderd gaan worden, daar staat zoveel in en ik vind het zonde van de sterren! Ik ga het niet doen haha ;p

Maar ik ga wel een hoop onzin verwijdereeen!

NIET DE MJ TOPICS

Oude slowchats,inactieve toch?
En de stille sjakies & alles is nog actief toch?

Niet de actieve topics, maar wel de gesloten. Helaas girls…

Er zijn ook een aantal onzintopics die niet gesloten zijn, die zijn in aantal veel groter dan bijvoorbeeld de slows (oke, dat zijn er inmiddels ook 80, maar toch)
Eigenlijk moet men daar ook naar kijken. Of andere topics waar niet meer in gereageerd wordt of die totaal hopeloos zijn, dit is echter niet alleen op het onzin subforum, maar ook in de overige.

Ja mooi, dankje. :grinning:

neee niet de ouwde slows =(

Ja egt hea :cry:

Dat is in het verleden al eens vaker gebeurd… oude inactieve slows verwijderen, zoals de in1pers topics. Gelukkig is die nu niet meer de enige… kreeg een beetje het gevoel dat het in1pers topic altijd als enig werd gesloten, de harry topics etc… dus niet zo heel erg nieuw.

idd…
kan je weer overnieuw gaan beginnen met alles voorspammen

precies
=(

kan ik weer opnieuw sparen
en ik had er allang 7 gehad

oke
ik ben best een nolifer