aantal sekspartners

Mijn vriend is 23, ik ben zelf 17. Hij heeft al meer dan 10 sekspartners gehad. En hij is mijn eerste. Ik ben nu bang dat hij het niet bijzonder met mij vind. Wat is jullie mening over het aantal bedpartners van hem.

ik vind 10 persoonlijk best veel, maar dat hoeft zeker niet te betekenen dat hij de seks met jou niet meer bijzonder vindt.

meer dan 10? :astonished: uhm ik vind dat best wel heel erg veel. Ik denk dat je wel moet opletten dat je voor hem ook niet gewoon 1 van de zoveel wordt zegmaar. en anders moet je het er met hem over hebben

ja ik zou het gewoon bespreekbaar maken! Mijn ex zei bijvoorbeeld dat het ‘maar seks was’ (hem gunde ik het dus ook totaal niet) terwijl mijn huidige vriend het heel bijzonder vond dat hij mijn eerste mocht zijn… Als het niet bijzonder voor hem is, zou ik er ook niet aan beginnen!

-

Ik denk dat, als hij daadwerkelijk verliefd op je is, het juist heel speciaal vind dat hij jou mag ontmaagden.

10 bedparners dat is veel,als hij er zo veel heeft gehad zal ik zeker met hem in gesprek gaan.
jullie beide moeten dan ook echt verliefd op elkaar zijn,wil je dat voor jou en voor hem natuurlijk speciaal niet dat hij achteraf komt van dat is zo als het is.

Die bedpartners waren vast niet allemaal relaties. In een relatie is seks altijd anders. Dus maak je niet teveel zorgen. Hij heeft immers gekozen om een relatie met je aan te gaan, met alles erop en eraan.

Ik vind meer dan 10 seksuele partners op je 23e wel veel, persoonlijke mening. Maar weet je, misschien moet je het er gewoon eens over hebben met je vriend. Zeker als jij nog maagd bent. Als hij echt om je geeft, vindt hij het vast fijn en speciaal dat hij jou mag ontmaagden.

Ik heb het er al moeilijk mee dat hij er al 1 gehad heeft…

Het probleem is dat ik er pas achter ben gekomen toen ik al ontmaagd was.

Dan nog zou ik erover praten met je vriend. Gewoon je gevoel aan hem uiten en dat je graag wil weten dat je speciaal voor hem bent, et cetera.

Ik zou er gewoon over praten met je vriend.

Waarschijnlijk heeft hij ook gewoon seks gehad buiten een relatie, helemaal niet raar voor iemand van 23.

Bovendien heeft hij waarschijnlijk al een aantal jaren seks, dan kom je zo aan 10 hoor.

Ik ben bijna 3 jaar geleden ontmaagd en heb inmiddels ook 5 bedpartners gehad. Dat neemt niet weg dat het met mijn vriend anders is.
Bovendien is de eerste keer met iemand altijd speciaal naar mijn mening.

Ik heb het laatst aan hem gevraagd. Het is misschien niet logisch, maar ik voel me zo.

mijn vriend heeft er ook behoorlijk veel gehad. > 10. maar dat waren geen relaties en hij zei dat er duidelijk een verschil was om sex te hebben vanwege lust en met relatie. daarom heb ik hem ook lekker laten wachten tot die mij mocht ontmaagden. en heb er nooit spijt van gehad.

je kan hem vragen of die met zoveel sex heeft gehad vanuit lust of liefde. en als lust is dan vraag je gewoon heel direct of dat met jou met liefde was.

Hoelang hebben jullie al?

Ik vind dat ook behoorlijk veel hoor. Ik zou er echt met hem over praten en vertellen hoe je je erbij voelt. Als het goed is kan hij je geruststellen!

Hij is 23. Stel hij is op z’n 18e begonnen dan heeft hij gemiddeld ieder jaar 2 meisjes gehad. Ik vind dat dan eigenlijk nog best meevallen. Ik ken mensen met meer sekspartners. Ik heb zelfs iemand gesproken die meer dan 100 vrouwen in z’n bed had gehad (voornamelijk one night stands) en dan is 10 echt net niks :slightly_smiling_face: .

Maar voor de TS:
Als hij van je weet dat je nog maagd bent en een beetje normale jongen is dan zal het hem echt niks uitmaken hoe goed/slecht jij bent in bed en al helemaal niet de eerste keer/keren. Waarschijnlijk zal hij het je zelfs een beetje leren of in ieder geval laten merken wat hij lekker vindt en wat niet, net als jij.

Wat zou er hij er aan hebben als die andere bedpartners misschien beter waren, hij kan toch niet terug naar hun en hij is verliefd op jou. :’) Ik zou me echt geen zorgen maken als ik jou was.

En in principe maakt ervaring niets uit. Sommige meiden hebben 20 jongens geblowjobt en kunnen het nog niet (beetje letterlijk gezegd), andere meiden kunnen dit wel. Ligt er gewoon aan hoe open je bent met je vriend denk ik.

10 bedpartners klinkt veel maar zoals Vitani zegt valt het eigenlijk wel mee. Hij is al vrij ‘‘oud’’. Mijn ex beste vriendin had er 8 binnen een half jaartje en in dat half jaartje was ze zelfs beide ingangen ontmaagd… Ennuh ze is 16. Dus besef. :’")

TS: Ik zal er gewoon met je vriend over praten dat het je dwars zit, hij kan je eigenlijk alleen gerust stellen.