Aantal belminuten en smsjes

Ik ga volgende week voor het eerst een telefoonabbonnement afsluiten, maar heb geen idee hoeveel smsjes of belminuten ik verbruik in een maand.
Dus mijn vraag: hoeveel belminuten en smsjes gebruiken jullie per maand ongeveer?

Ik heb zelf geen abonnement… Maar dat verschilt toch pp? En je kunt toch zien hoeveel % je van je abonnement al verbruikt hebt

up

Ik heb een sms bundel van 1000 smsjes, eerst had ik altijd 100 smsjes maar dat vond ik echt heel erg weinig, en dan moet je er zo erg op letten of je over je abbo heen gaat of niet. Daarom heb ik dus 1000 smsjes genomen, je hoeft helemaal niet meer op te letten of je teveel smst enzo en ik heb 250 belminuten maar ik bel heel weinig, misschien per maand in totaal een uur.
succes!
xxx

Ik heb van KPN 100 sms/min.
Tot nu toe vind ik het fijn, ik zit pas in mijn eerste maand, en heb er opeens 20 euro beltegoed bij gekregen. Maar het einde van de maand is nog niet om of zo… Nouja, ik heb er zo denk ik wel genoeg aan!

IK heb 250 belminuten/smsjes + 100 gratis smsjes per maand en ik heb nog over ook geloof ik. Maar ik sms ook niet heel veel. Het hangt beetje vanaf hoeveel je je telefoon gebruikt en waarvoor het meest, omdat sommige abonnementen bellen en smsen apart doen. Oja, wat ik wel merk, nu ik meer smsjes heb in mn bundel, sms ik ook meer dan noodzakelijk, dus daar kan je misschien ook nog over nadenken.

Voor een abbonnement kun je kijken bij Ben! Die heeft hele goedkope abonnementen.
Ik wilde graag een telefoon met abonnement, dus heb een abonnement afgesloten voor ¤8,- per maand voor 100 minuten/200 smsjes incl. de Samsung Star.
Denk dat ik daar wel genoeg aan zal hebben.

ik heb geen abbo

Ik heb een bundel van 1000 sms maar dat is goedkoper dan 200/250 (zoveel veel verstuur ik er ong.) losse smsjes. En ik heb 300 min maar kan makkelijk 200 nemen of soms zelfs 100 en ik betaal 20 euro

Ik heb geen mobieltje, dus 0 :’)

Hangt ervan af of jij hem vaak zal gebruiken of niet. Smsje om elk wisjewasje, of alleen alleen in noodzaak etc etc.

ik betaal rond de 14 euro, ik heb 1.000 smsjes ( kom ik wel aan toe :grinning: ) en iets van 200 belminuten

ik heb 300 belminuten en 2.000 smsjes en onbeperkt internet plus

daar betaal ik 40 euro voor, en dan was het toetsel (gratis), een nokia n97 mini

Ja ik zit ook bij Ben, is echt aan te raden. Moet je wel zelf los toestel kopen wat simlock vrij is maar ik heb het allemaal uitgerekend en het is goedkoper haha! Zelf heb ik 250 smsjes óf belminuten, maar ik sms alleen maar. En het eerste jaar was een actie dat je 7 euro p.m. moest betalen, nu is dat geowon 10 euro p.m. maar krijg ik er ook nog is 100 gratis smsjes bij.

Snappie het nog?:grinning: haha

Nou ik heb geen abbo meer vanwege mijn bel gedrag hehe
maargoed… normaal gesproken bel ik zo rond de 300 minuten per maand,
en dan stuur ik zo rond de 200 smsjes

ik ging ook altijd over mn abbo heen, en daarom heb ik nu prepaid :pensive:

^dan kun je toch beter een uitgebreid abonnement nemen, lijkt me?
Is denk ik goedkoper…

ik heb 1000 smsjes in de maand. en daar red ik het net niet mee.

Ik heb een abonnement van 1000 smsjes en 90 belminuten/smsjes per maand. Ik vind het wel fijn, want zoveel bel ik nou ook weer niet dus die 90 minuten is perfect (:

Ja vond ik ook, alleen kreeg ik mn vader niet meer zo ver om weer aan een abbo te beginnen, nadat deze was verlopen :stuck_out_tongue:

ik heb vodafone blox. 1000 smsjes in de maand voor 10 euro =)
en daar red ik het meestal wel mee.

bij www.simpel.nl is het nog goedkoper :wink:

Ik heb een iPhone, dus sowieso T-Mobile.
En dan heb ik de i300, dat is dus 300 belmin. en 300 smsjes.
Al heb ik altijd te weinig aan die belminuten en teveel aan die smsjes.