Aansteller of niet?

Hee meiden!
Ik heb in mijn vorige topic iets geplaatst over een jongen waar ik helemaal verliefd op was. Om die jongen gaat het nu dus weer alleen dit keer met een iets ander probleem…

Ik ben er achter gekomen dat hij met een ander meisje ook leuk samen wandelt wat hij ook met mij deed, dit maakt mij dus best wel jaloers en iedereen weet dat jaloers zijn totaal geen leuk gevoel is.
Ik wilde dit gevoel kwijt door hem op alles te verwijderen zoals Facebook, Whatsapp en Instagram. Nu appte hij me dus waarom ik hem had verwijderd op Facebook en heb het dus nog niet geopend en heb ook geen idee wat ik moet zeggen. Moet ik mijn hele hart bij hem luchten of gewoon zeggen dat het per ongeluk is gegaan? Ik ben best bang dat als ik alles vertel dat het niet alleen bij hem blijft maar veel andere mensen het te weten komen waar ik ook echt geen zin in heb.

Alvast heel erg bedankt :slightly_smiling_face:

Ik heb je vorige topic niet gelezen maar ik vind het best overdreven om een jongen overal van te verwijderen als hij met een ander meisje wandelt. Dat kan ook gewoon als vrienden he.

Ik snap het gevoel dat jij nu hebt, maar jongens snappen dat gevoel vaak niet. Ik zou het dus proberen voor jezelf te houden.

Even advies voor in de toekomst: communiceer met elkaar.

Maar inderdaad, jeetje wat overdreven. :’)

Dit. Ik denk ook dat het echt niet geloofwaardig gaat zijn als je hem vertelt dat je hem perongelijk van ALLES verwijderd hebt. :’)

Eerlijk zijn tegen hem, hij appt je niet voor niets

Nee klopt ik had er daarna ook wel spijt van. Maar op de momenten dat ik dus met hem buiten was deed hij echt alsof hij mij wel leuk vond en heeft mij ook helemaal verliefd toen gemaakt. En we appte ook gewoon dag en nacht en toen dat andere meisje ineens in beeld kwam was ik niet meer belangrijk en zei hij nooit meer wat tegen me. Dus vandaar ook dat ik hem overal op heb verwijderd om uit mijn hoofd te zetten

ik snap het wel maar misschien in alles verwijder iets overdreven ik zou gewoon eerlijk zijn en zeggen wat je er van vind. als hij je mag dan zal hij het niet erg vinden.

Ik vind het inderdaad nogal aanstellerig.