aanspreken...

Hallo allemaaal!!!

Laten we maar meteen met de deur in huis vallen, ik ben gek op een jongen die ik ken van school.
Hij zit samen met een vriendin van mij in een hogere klas, zij zegt dat hij een eikel is (ze heeft nog nooit met hem gepraat…) maar toen ik eens alleen met hem was was hij echt super aardig! Alleen durf ik hem nu niet meer aan te spreken…
Hij heeft van die vrienden die je echt belachelijk zullen maken als je wordt afgewezen, wat nu?
Ik kom hem altijd tegen tijdens het uitgaan en elke keer als ik kijk kijkt hij ook naar mij en overal waar ik ben is hij ook. Ik heb dus genoeg kansen, en doe niks. Heeft iemand tips om dit aan te pakken?
Veeel liefs, Anna

Gewoon doen, makkelijker gezegd dan gedaan, maar anders komt er niks van.

Begin gewoon een keer gesprek met hem, het lieft dan waar ze vrienden natuurlijk niet bij zijn.

grijp de kans anders krijg je spijt als je die kans mist.
doe het inderdaad als z’n vrienden er niet er bij zijn,maar doe het als je denkt als alleen staat en veder niemand anders in zijn buurt is.
Wacht op de goeie moment,en probeer met hem te praten en wat leuks met hem afspreken het komt heus wel goed!!!

ja ik haal me elke keer voor het uitgaan in mn hoofd om het te doen maar dan durf ik niet meer… misschien een leuke openingszin?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-hoeraakikmethemaandepraattopic-257480.0.html
Eerst even rondkijken voor officiële/soortgelijke topics aub

achh wat zeg je dat toch weer aardig :wink: toch bedankt!