Aanspreken jongen in discotheek

Hoi meiden :slightly_smiling_face:

Ik was dus gister uit, en ik heb echt zo’n probleem om jongens aan te spreken. Er was een jongen die ik al eerder een keer had gezien, zooo leuk! Maar ja, nu weet ik dus niet hoe ik een gesprek moet beginnen :bored:
Hoe spreek je iemand aan? Hoe doen jullie dat? Want hij zag er ook een beetje verlegen uit, dat hij zelf ook niet snel op iemand afstapt :frowning_face:
dusssss alle tips zijn welkom :slightly_smiling_face:

Zeg gewoon Hoi! ik heb daar zelf ook altijd moeite mee hoor om op een jongen af te stappen

ik snap wat je bedoelt,
ik had dat ook altijd…:S
maar tot dat ik een jonge zag die echt super was
ik dacht gewoon van ga er naar toe en zeg hoi
daar na vroeg ik of hij het leuk had…
en zo hadden we een gesprek
en ja hoor en misschien als je geluk heb komt er nog een zoen;)

hoop dat het je lukt
xx

Ik ben zelf ook niet echt iemand die op iemand afstapt, ik probeer wel beetje oogcontact te zoeken ofzo =)
Maar als iemand naast je staat bij de bar om drinken te bestellen is het wel wat makkelijker om diegene aan te spreken vind ik!

Gewoon hallo zeggen!

Lachen, hoi zeggen, dansen.

Gewoon bij m gaan dansen samen met je vriendinnen.
Lach naar hem en zeg gewoon hoi en ondertussen een beetje met hem dansen ect. dan komt er vanzelf wel een gesprekje

Oogcontact maken, glimlachen, contact blijven houden en blijven lachen, naar ‘m toe komen en in z’n oor (omdat ie het anders niet hoort) ‘hoi!’ zeggen en desnoods een standaard ‘alles goed?’ er achteraan. Dan komen ze meestal wel los :’)

Als je langsloopt al eens vriendelijk hoi zeggen.

En dan wat later op de avond, nog eens passeren en dan proberen een praatje te maken.

Maar idd, makkelijker gezegd dan gedaan…

ik zeg stome dingen van leuke schoenen

of hoe oud ben je dan zeggen ze waarom en dan zeg ik ook gewoon en als ze je leuk vinden blijve ze wel prate

gewoon denken niet geschoten altijd mis genoeg vissen in de zee

ik spreek jongens nooit aan eigenlijk, zij mij altijd. Zodra ik merk dat een jongen naar me kijkt beetje oogcontact en lachen, en na een paar minuten komt hij zelf naar mij toe. Maar goed ik ben ook meer iemand die absoluut niet met jongens daar bezig houd (heb een vriend) en meer gewoon lol met de mensen om me heen heb. (:

heel erg bedankt allemaal! :slightly_smiling_face:
ik dacht dus, misschien komt hij zaterdag wel weer, omdat ik hem al een keer eerder had gezien.
misschien dat ik dan kan zeggen van hé, je was er toch vorige week ook? :slightly_smiling_face:
of is dat stom? :frowning_face:
haha ik ben ook zo verschrikkelijk hier in…

Lach en zeg ‘Hoi’.

Ik steek altijd mijn hand uit; ‘Hoi ik ben Elise’.
Dan komt de rest van zelf.
Gewoon doen, niet teveel denken.
Anders extra wijntje, dan hoef je niet eens meer te denken haha.

Ik had laatst feest van mijn broer hij werd 18. Op zijn feest kende ik echt serieus helemaal niemand, echt niemand! Ik ben daar heel makkelijk in. Ik ben gewoon op ze af gestapt en heb ze gewoon een hand gegeven en gezegd:‘Hoi ik heet juliette zusje van…’ en dan gingen ze zo met me meepraten. Het eerste waar ik over kon praten was natuurlijk mijn broer maar ja in een discotheek gaat dat natuurlijk niet als je diegene niet kent. Dan vraag je hoe oud hij is waar hij vandaan komt. Kijk naar wat hij drinkt en vraag (als hij bier drinkt) wat zijn favo merk (bier) is. :grin: MISLUKKEN KAN HAAST NIET!:wink:

‘Heb je het naar je zin?’ ‘Vind je het leuk hier?’ ‘Kom je hier vaker?’

dat is dus echt niet stom, in elk geval ik vind van niet:P doe ik ook altijd. Oh en meestal geven ze mij hun nummer wel maar anders gewoon vragen;)
Stel jezelf gewoon voor als dat je dat aan z’n ouders zou doen, maar dan iets losser:P

Houd in de gaten of hij een drankje gaat halen. Als hij dan gaat, ga jij ook en ga je naast hem staan om je eigen drankje te bestellen? Dan kun je gewoon hoi zeggen of vragen of hij er vorige week ook was :slightly_smiling_face:

Met uitgaan heb ik daar echt NOOIT moeite mee, je kent ze toch niet! Gewoon lief lachen, hoi zeggen en een gesprekje voeren, maakt totaal niet uit waar het over gaat, jongens zien snel genoeg of ze je een leuk meisje vinden of niet. Bovendien is iedereen in een andere stemming (alcohol) waardoor gesprekjes echt veel makkelijker gaan!

-Vragen of je een sigaret van hem mag?
-of een vuurtje vragen?
-uhm… vragen of hij een drankje voor je wil halen (als jij zelf nog geen alcohol kan halen)?
-gewoon lief lachen en met m dansen

dat zijn de enige tips die ik heb.
of gewoon veel drinken, dan durf je ook al veel meer, maar of je dat wil is een tweede XD