Aansluitende laarzen

heee,
ik heb het probleem dat als ik laarzen koop en bovenaan altijd veeel te los zit, je kunt dan altijd in de laars kijken.
Dat vind ik echt heel lelijk, maar voor mijn maat heb je al bijna geen leuke laarzen en als ze leuk zijn heb ik dat probleem dus.
Dus weet iemand waar je leuke laarzen kan kopen voor smalle kuiten?
Ik heb trouwens maat 41.
liefssss

Ik zou het echt niet weten, sorry!

Heb hetzelfde, maar heb maat 42.
Nog minder keuze dus :confused: maar ik heb nu wel een paar korte laarsjes gezien die wel mooi aansluiten bij smalle enkels. Die ga ik waarschijnlijk halen. Want hoge laarzen gaat hem toch niet worden ben ik bang.

Ja dat is echt vervelend. Ik doe nu ook al elk jaar enkellaarsjes, maar ik zou toch graag wel iets anders willen is ook leuker voor de winter.

Misschien bij schuurman schoenen? Ik haal daar altijd mijn laarzen. Ze hebben daar ook grote maten.

uppp

Alle schoenen gaan zowat tot 41, ik heb 43 dus dat valt wel mee kwa keuze, ik wou dat ik jou maat had,

maar oke, bij durdere schoenen winkels, zoals schuurman, ziengs enz kan je de kuitwijdte ook uitkiezen, zijn wel sowiso meer dan 100 euro
en bij de dolcis sluiten ze ook wel goed aan

^ daar gaat het ook niet echt om, ik vind genoeg leuke schoenen van 41.
Oh ik wist niet dat het ook met kuitwijdte ging, dank je! zal ik even kijken.

Ik heb dat probleem ook vaak, ook al heb ik maar maat 37. Ik heb laarzen van Guess die wel heel smal vallen.

Ik heb hetzelfde probleem, heb twee jaar geleden mooie laarzen bij scapino gekocht, had ik niet verwacht, maar ze zijn al helemaal afgetrapt. Maar ze hebben daar soms smalle, leren laarzen.

Verder doe ik altijd dikke sokken en beenwarmers aan in mijn laarzen :slightly_smiling_face: Klein stukje uit laten steken, valt het niet zo op.

Ik heb echt précies het zelfde als jij hebt haha, en ook maat 41 dus.
Was laatst bij de dolcis en daar heb ik een paar kunnen vinden die gewoon mooi aansluit! Ik wist niet wat ik zag haha, lang gelden dat ik laarzen heb gevonden die pasten. Ik weet niet of jij ze leuk vindt, maar dit zijn ze:
http://www.dolcis.nl/product/288305/dolcis/cognac/bootee/

Er zijn al topics over…

ik ken dat probleem ook, heb maat 41 en best wel dunne benen. Er zijn online winkels waar je laarzen kunt bestellen met een smallere schacht-maat. Zelf heb ik daar geen ervaring mee. Soms moet je geluk hebben. Bij Van Haren heb ik een paar jaar geleden mooie zwarte laarzen met hakken gekocht van Graceland die ook in 41 mooi aansloten. Die heb ik heel erg lang gedragen, tot het echt niet meer ging :wink:

http://www.google.nl/sear…site%3Aforum.girlscene.nl