Aansluiten bij vriendinnengroep van vriendin,,raar?

Hoi meiden,

Ik zit de laatste tijd in een dipje en wil graag jullie advies. Ik heb twee écht heel goede vriendinnen. Daarnaast heb ik een paar vriendinnen verspreid over het land die ik bv. via mijn opleiding heb leren kennen. Met hen spreek ik zo af en toe af voor de gezelligheid maar een intensieve vriendschap is niet echt haalbaar. Onze ‘‘groep’’ bestaat uit tien meiden. In die groep zitten mijn twee vriendinnen. Met de overige 7 heb ik eigenlijk nooit iets gehad en het wordt alleen maar minder.

Op het moment zie ik veel mensen die hun vriendenkring inmiddels wel opgebouwd hebben. Ik zou dat ook zo graag willen. Begrijp me niet verkeerd…kwaliteit gaat boven kwantiteit. Maar ik baal er soms van dat het me nooit gelukt is om mijn vriendenkring wat verder uit te breiden. Mijn vriend heeft wel een fijne en uitgebreide vriendenkring, iets waar ik heel jaloers op ben. Met hen kan ik het prima vinden overigens.
In de vriendengroep zit een vriendin van me die zelf wel een fijne vriendinnengroep heeft. Ik zie ze wel eens op feestjes en kan dat leuk met de praten en lachen. Mijn vraag daarom is of het raar is als ik vraag of ik eens met hun mee op stap mag o.i.d. Dat lijkt me namelijk echt heel gezellig.

Wat vinden jullie hier van?:slightly_smiling_face:

Natuurlijk is dat niet raar! Zo werkt vrienden maken :slightly_smiling_face:

hmm…lastig. Als een ander me dit zou vragen zou ik ook direct zeggen dat dat de manier is haha. Maar jullie hebben gelijk…zo werkt vrienden maken. Wish me good luck :four_leaf_clover: :slightly_smiling_face: