Aanslagen in Noorwegen

Volgens mij was hier nog geen topic over en anders, sorry.

Eerst de bomaanslag in het centrum van Oslo en dan gisteravond de aanslag op het eiland Utøya waar meer dan 80 kinderen van 14-18 jaar om het leven zijn gekomen…
http://nos.nl/artikel/258464-live-bloedbad-in-noorwegen.html

ik vindt vreselijk wat er gebeurt is
ik snap het nog steeds niet zo land als Noorwegen

Ik kan hier zo boos om worden hè. Dat er nog debiele mensen zijn die zoiets doen

Stomme, achterlijke, debiele, gestoorde rot psychopaat. :frowning_face:

idd, op nu.nl staat er dat er 91 doden zijn. :frowning_face:
hoe ziek kun je zijn in je hoofd…

Ja echt vreselijk… :frowning_face:

Echt niet te geloven, vreselijk.

verschrikkelijk gewoon :rage:

echt dom, allemaal onschuldige mensen dood!

Vreselijk! ;o

Het is echt heel erg… Ik vind het ook heel erg dat ze zoveel jongeren vermoord hebben. Alleen maar omdat ze achter de huidige premier staan! Hoe fucked up ben je als je kinderen doodschiet?

Echt vreselijk!
Weten ze nu al wie of eerder wat het gedaan heeft ? Echt hoor dat je zo iets kan doen.
Ik heb het niet helemaal goed mee gekregen allemaal.

Ik hoorde het gisteren op de radio echt erg dit. D:

Alleen ik kan er niet tegen dat bijvoorbeeld CNN(Amerikaans) gelijk ging speculeren over Al Qaida enzo.

Ja, een rechts-extremistische Noor heeft het bloedbad op het eiland aangericht. Ik weet niet wie de aanslag in Oslo heeft gepleegd.

Staat in dat artikel wat in de beginpost staat. Een of andere debiele 32-jarige Noor die nogal extreme gedachten heeft qua politiek en geloof.

Waarschijnlijk dezelfde kerel.

jaa idd! nos journaal ook helemaal. ;l

ooh dom van mij. Heb de beginpost geeneens gelezen hehe
Maar jeez wat een psycho zeg. Je gaat toch geen kinders dood schieten die daar nog geen eens aan denken.

80 kinderen? Bij ons in de krant stond 9 :pensive:

Gisteravond waren er nog maar 9 geteld en ze zijn de hele nacht bezig geweest waarna het dodental enorm is opgelopen en nu nog steeds oploopt…