Aanrijding

Ooit aangereden?
Wat heb je er aan over gehouden?
Hoe ging het?

Pft ik vanochtend. God wat is dat eng zeg.
Gelukkig alleen last van m’n knie en heup. Morgen waarschijnlijk veel spierpijn.
Ik had voorrang, de bestuurder zag mijn niet…

Post maar:)

Ben gelukkig nog nooit aangereden
maar lijkt me ech eng ja!
sterkte ermee! :slightly_smiling_face:
hopen dat t geen blijvend letsel ofzo is

Met mn racefiets heb ik wel een aanrijding gehad dit jaar. Een zwerver die zomaar uit het niets overstak zonder uit te kijken. Staat die stil midden op de weg (nog wel naast het fietspad), loopt die over al ik op een meter afstand rijd. Nouja toen reed ik hem vol in het voorwiel van het wrak dat een fiets moest voorstellen en ging ik over de kop :stuck_out_tongue:
Had toen mn linkerbovenbeen openliggen, mn rechterknie & arm en mn rechterhand een beetje. En verder spierpijn idd.

Maar lijkt me wel eng om door een auto te worden aangereden he:O Sterkte ermee :slightly_smiling_face:

Ik ben een keer aangereden door een scooter. Heb er gelukkig niets aan overgehouden, behalve een kapotte broek.

ik ken een hoop mensen die zijn aangereden. mn stiefvader vroeger zelfs door een vrachtwagen. lag een half jaar in het ziekenhuis met operatie en al…
en een stel vriendinnen van mij ook maar die hebben dr gelukkig niks ernstigs aan overgehouden.

Sterkte :kus:

Gelukkig nooit!
Ben wel een x tegen een stilstaande auto opgefietst >_< Maar dat was me eigen schuld! =$ alleen wat spierpijn en een tand door de lip! *schaamschaam*
Lijkt me echt eng als je word aangereden!

x

een meisje van mijn vorige school was aangereden, had een probleem aan haar oog dus zag niet echt hoe dichtbij die auto was. Echt heel hard met haar hoofd tegen de vooruit geknalt (vooruit kapot:S) en toen heeft ze wel hersenschudding gehad enalles. Is wel een maadn in het ziekenhuis gebleven ofzo. En de vader van een vriend van mij is eraan overleden, die is overeden door een dronke duitser

Ik was zachtjes aangereden, mn wiel was helemaal krom & ik lag op de motor kap. Had er niks aan overgehouden op 2 dagenhoofdpijn een dikke knie en veel spierpijn na!

Nee nog nooit gelukkig.
Sterkte!

door m’n moeder XD Reed achteruit tegen me aan… maar 3 km per uur ofso XD

wow sterkte. ik nog nooit!

[s]Mag ik weten waar je vandaan komt ? want ik kwam vanochtend met de bus langs een aanrijding ongeluk of is dit puur toeval ? xD

in ieder geval sterkte :slightly_smiling_face:[/s]

• hehe oud topic :stuck_out_tongue:

@ itachi_hime dat was op acht oktober hè

AAAH een oud topic ik voel me blind :stuck_out_tongue: Dat heb ik weer hoor XD

*gaat berichtje wijzigen*

Ik zelf niet, maar mijn tante is aangereden door een vrachtwagen en overleefde het niet. Ik heb haar nooit gekend maargoed, daar deed dit topic me even aan denken.

Ja een aantal jaar terug al.
Over de motorkap gerold, glas in mijn hoofd en knie, hersenschudding en een wond van ongeveer 10 cm over mijn knie.

Tegenwoordig zit er nog een litteken in mijn gezicht (niet heel opvallend gelukkig) en een over mijn knie.

Ik heb er wel ¤2500 aan over gehouden :'D
En ik kreeg nog geld voor een nieuwe fiets en nieuwe kleren (Fiets was echt TOTAAL niks meer van over, kleren waren stuk geknipt)

Maar eigenlijk ben ik er erg goed van afgekomen, ze dachten namelijk ook dat mijn benen gebroken waren maar die zijn gewoon erg lenig waardoor ze op een hele rare manier lagen :’)

Een keer, heel zachtjes. Een auto ging keren op de weg waar ik fietste. Vond het nodig om me eerst voorrang te geven en toen ik achter de auto zat ineens achteruit te rijden. Zat ik tegen een lantaarnpaal op. Stapt ie nog de auto uit ook, om te zeggen dat IK uit meot kijken! Heb 'm flink uitgescholden [gewoonlijks ben ik vrij rustig, maar ik was me zo het leplazerus geschrokken en was ZO pissig; ik kon me niet inhouden], en toen kwamen er ineens nog 4 maan uitstappen… Whoops. Gelukkig goed afgelopen want ik was ZO woest dat ik 'm volledig de grond in heb getrapt [oh, wat was ik trots] en dat HIJ blij moest zijn dat er niets met mij en m’n fiets aan de hand was. [Hij begon meteen dat ik hem uitschold alleen omdat hij Marrokaan was en dat hij en z’n vrienden me wel even zouden vertellen dat het MIJN schuld was, terwijl hij in alle gevallen dew schuldige was. Eikel. [En nee, hij was geen eikel omdat hij Marrokaan is, maar omdat hij MIJ de schuld gaf van z’n EIGEN fout.]

Ha, ik kan er nog steeds boos over worden en het is al een paar jaar geleden :stuck_out_tongue:

M’n vader is afgelopen jaar nog BIJNA aangereden. Hij was aan het steppen [ja, je weet wel, zo’n ding waar je jezelf mee moet afzetten op de grond, maar hij doet het dan op sport-basis en heeft z’n eigen geavanceerde gemaakt :stuck_out_tongue:], en reed op een weg. Hij had voorrang en ging de hoek om, toen een auto met een noodgang er aan kwam scheuren. Hij kon nog net z’n stuur omgooien en is over de kop gevlogen. De trut in de auto is gewoon doorgereden. :open_mouth:

En jaaaaaren geleden een vriendin van me. Die fietste 's ochtends naar school, ging oversteken en toen kwam er net een auto de hoek om. Is er met fiets en al overheen gevlogen en heeft nog een tijd in het ziekenhuis gelegen. Uiteindelijk nog vrij goed vanaf gekomen. :slightly_smiling_face:

Botsauto’s. Verder nooit.

hmm ik ben nooit aangereden gelukkig, maar wel een keertje uit de auto gevallen & en de auto van een paar honderd kilo (volgens mij) over mn voet heen gekregen…

Ja, maar meer ‘gebotst’ tegen m’n fiets, ik viel heel hard neer op de grond:’)