aanraders nieuwe telefoon.

ik ben na een jaar m’n blackberry curve gehad te hebben toch toe aan een telefoon.
ik wil eigenlijk minstens 2 jaar er mee kunnen doen en ik vind het moeilijk om te kiezen.
hebben jullie misschien nog aanraders?
ik heb niet zo veel eisen, het moet alleen een smartphone zijn, en niet te duur (abonnement van rond 20 tot 25 euro en maximaal 100 euro bijbetalen)

dus weten jullie een goede telefoon?
alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Samsung Galaxy (S+/S2) Die worden nu ook goedkoper omdat de S3 uit is.

ja daar heb ik zelf ook al naar gekeken, maar zijn die fijn? (niet vaak vastlopen enz.)

Neem een Iphone! :’)
Ikzelf heb nu een BlackBerry Bold en dat is echt een kutding, maar ik moet nog anderhalf jaar wachten tot ik een iPhone krijg… -.-’ (dan pas is m’n abbo afgelopen…)

Een iPhone!
Of als dat boven je budget ligt, een Galaxy!

een iPhone vind ik iets te duur, maar weet iemand misschien het verschil tussen een Galaxy S2 of Galaxy + ?

^ Beetje laat van mij haha
Maar een Galaxy S2 is groter, heeft een betere camera, een super Amolet (of hoe het heet :’)) scherm - waardoor hij veel scherper en kleurrijker is en dat is écht fijn - is sneller, meer eigen geheugen. Etc.

Ik heb Galaxy Gio en die vind ik ook prima!

s2 of s3 eeeen aanrader ! 100% .
echt hele goeie telefoons.

Een Galaxy S, S+ of S2 zou ik nemen als ik jou was.

De S3 is weer heel duur, en al die Ace, Gio, Mini dingen zijn budget versies van de S en dus níet goed.

Is echt een k** telefoon bij mij viel hij steeds uit terwijl die gewoon was opgeladen, touchscreen werkte heel vaak niet en weinig geheugen.

Nu heb ik de Nokia Lumia 710 de witte. Echt een meisjes telefoon (je kan kleuren thema naar roze veranderen). Deze Windows telefoon is echt heel handig, je kan je agenda, documenten (office) etc koppelen aan je hotmail account en dan kan je ook alles op de computer openen.
Hij gaat de hele dag mee zonder op te laten en kost maar 259 euro!

http://www.bol.com/nl/p/nokia-lumia-710-white/9005000011960552/ Die blauwe blokjes wat je ziet kan je dus veranderen in roze, en je favoriete programma’s (hubs) kun je op het ‘‘bureaublad’’ zetten. Heel handig dus!

x

Sony Xperia P