Hallo Dames,
Ik ben gister naar het concert geweest van James Vincent McMorrow en WAUW WAUW WAUW! Echt een aanrader! Ze spelen nog een paar keer in Nederland en niet alles is uitverkocht dus als je de kan gaan, ga!
Dit heb ik even gekopieerd van facebook:
Jan 11 EBBA Awards Groningen, Netherlands
Jan 13 Doornroosje Poppodium Nijmegen, Netherlands
Jan 14 Tivoli Oudegracht SOLD OUT Utrecht, Netherlands
Jan 15 Hedon Zwolle, Netherlands Tickets
Jan 16 Rotown Poppodium SOLD OUT Rotterdam, Netherlands
Helaas is het op twee locaties al uitverkocht… Maar WAUW wat een goed concert! Ik luister normaal gesproken wat hardere muziek en ging echt met geen verwachtingen naar paradiso gister avond… Ik werd echt om ver geblazen! Wat een power en mooiheid… Veel onverwachte wendingen in de muziek… Ik had het al geluisterd voordat ik ging… Ik kende het al langer maar live is hij en zijn band zo ontzettend goed! Echt de moeite waard!
Ohja en zijn hij heeft een hele mooie drummer! Mijn hart smolt toen ik zijn prachtige Ierse accent hoorde! Ik ging nog even praten toen ze voor bij Paradiso stonden… Ik zei dat ik de show echt vet vond en hij stelde zich voor en het enige wat ik kon zeggen was dat mijn vriend dezelfde naam had… EN TOEN… liep ik in eens weg, in eens. Ik raakte zo van slag van zijn mooie Ierse accent dat ik het even niet meer aankon. Ik heb een vriend maar ik heb een enorme zwak voor Ierse muzikanten met donker haar en mooie ogen!!!
Maar goed dit is niet wat ik eigenlijk wilde mededelen…
JAMES VINCENT MCMORROW LIVE IS DE MOEITE WAARD! En de prijzen vallen ook mee…