Aanmelden voor de Sims 3 community. Seriecode?

Hoi meiden!

Ik heb de Sims 3 al een tijd geleden gedownload. Maar ik wil me ook graag aanmelden voor de Sims 3 website (http://www.thesims3.com), zodat ik makkelijk haar, kleding, etc. kan downloaden. Ik weet dat er ook andere sites zijn waarop dat kan, maar ik vind nooit goede. De seriecodes die ik op internet vind doen het allemaal niet, dan zegt hij dit: De seriecode die je hebt ingevoerd is ongeldig. Voer een geldige seriecode in en bevestig deze nogmaals. Laat de seriecode leeg om je te registreren zonder een seriecode.. Waarschijnlijk checkt hij of de seriecode al gebruikt is ofzo. Weten jullie een oplossing? Of heeft één van jullie een Sims seriecode die nog niet voor deze site gebruikt is?

Liefs,
Aviva

dat wil ik ook. (’:
maar ieder sims 3 dat je koopt komt met een seriecode, dat maar 1x gebruikt kan worden,
dus sorry, maar ik denk niet dat het gaat lukken. (’:

dat had ik dus ook, zo kut.
maar ik heb net de echte sims dus maar besteld voor 40 euro :’’) en dan kan het gelukkig wel.

upje (:

Je hebt een beetje pech, ik gebruik de sims 3 niet maar ik heb wel al de seriecode ingevoerd :stuck_out_tongue: sorry

haha, jammer!

sorry :stuck_out_tongue: daar had je niet erg veel aan

kleine troost, op de site van the sims 3 staan wel erg veel kapsels en kleding enzo, maar daarvoor moet je ook punten hebben, en die punten moet je dus kopen. Dus in principe heb je er niks aan.

er staan ook heel veel gratis dingen op, die andere simsspelers hebben gemaakt. (:

^ maar ik vind die meestal niet zo mooi eerlijk gezegd :stuck_out_tongue: of het moet uitgebreider zijn geworden sinds de laatste keer dat ik het speelde, heb het al een paar maanden niet meer gespeeld…

Koop het spel gewoon. =_=

Ik heb het gewoon gekocht, ik heb het er wel voor over ^^
De uitbreiding Na middernacht is ook heel leuk ^^

x

^haha, weet ik. downloaden is eigenlijk heel slecht. als ik niks vind ga ik hem kopen. (: