Aankomtopic

Er zijn al veel afvaltopics, maar nog niet echt aankomtopics. Daarom heb ik dit even opgestart, hier kan je je lijstjes plaatsen en zo kunnen andere je helpen om aan te komen.

goed zo! je hoort zoveel over afvallen, maar bijna niks over aankomen. terwijl aankomen net zo moeilijk is!

Succes voor degenen die dit gaan proberen! (ik moet afvallen dus ik kan beter niet meedoen :wink:)

heel goed ik moet ook aankomen want ik ben namelijk te licht echt kuttig mar ik weet dus niet hoe ik dat moet doen duzzz ja geen dingen

Zou je is een lijstje kunnen plaatsen. Dan kan ik je misschien helpen. :slightly_smiling_face:
Ik moet nog 1,5 kg en dan heb ik mijn streefgewicht bereikt.

mag ik vragen hoe oud jullie zijn, hoe lang en hoeveel jullie wegen?
ik:
18 jaar
48 kilo
1.64 m

14 jaar
42, 5 kg
1.63 m
Mijn streefgewicht is 44.

:slightly_smiling_face:

er is al een topic over eigenlijk…
http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/122177

ik vind het lastig hoor, want eigenlijk hoef je ‘alleen maar’ meer te eten. Maar dit lukt mij niet. ik ben ook vaak misselijk als ik heb gegeten, dus dan hoef ik niet meer.

wat vinden jullie moelijk?

Ook vooral veel eten, ik heb namelijk nooit veel gegeten. Maar nu pak ik omdat ik snel wil aankomen elke morgen een nutridrankje.

Ik eet echt superveel en heel ongezond, maar ik kom nooit aan. Ik weeg nu 44 kilo, heb wel ondergewicht maar op zich is het niet zo erg… Ik wil dus ook niet per se aankomen ofzo haha.

Succes iedereen die het gaat proberen! :slightly_smiling_face:

zijn er trouwens nog mensen die wat vet van mij willen
gaan we ruilen : D

12 jaar
38 kg
1.56
ik moet dus wat aankomen. ik weet niet hoeveel ik eigenlijk moet wegen maar iig ik ben te licht. dus tips? xd ik eet al veel maar ik sport ook veel, minder sporten is een optie maar het helpt niks, want ik beweeg echt super veel.

Hier is al een topic over hoor:

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/122177

.
Niet lullig bedoelt, maar je bent nog maar 12. Je gewicht kan dan nogal verschillen. als ik jou was zou ik gewoon normaal blijven eten en niet te druk maken! tenzij je er echt last van heb ofoz

hierboven, ik snap wat je bedoelt en zo. maar toch, ik vind het niet fijn. heel veel meisjes van mijn leeftijd zijn al wat zwaarder. ongeveer begin 40 kg. en sommige noemen me ook dun en zo. ik vind dat ook niet fijn om te horen snap je. c:

15.5
1.80
54 kg
ik ben te licht, maar het maakt met niets uit,
ik eet veel, gezond en ongezond, ik beweeg veel,
ik kom gewoon niet aan…
ik ben gewoon gezond…
veel succes voor de genen die het gaan proberen!
ik hoop dat jullie je streefgewicht bereiken!

@closeyoureyesx

ik snap jou ook wel, maar alsnog je hoeft je niet druk te makeen, tenzij je er last van heb.

Ik eet en snoep altijd super veel, maar ik kom niet echt aan, echt vervelend.

Hallo, ik hoef zelf niet aan te komen maar ik heb wel een tijd gehad dat ik wel aan moest komen, dus hier wat tips:

1. Dubbel beleg op je boterhammen (ham/kaas, kaas/stroop, pindakaas/hagelslag etc.).
  2. In plaats van water vruchtensapjes drinken. Wel gezonde, denk aan sinaasappelsap enzo.
  3. Vooral geen ‘slagroomdieet’ gaan volgen. Gewoon normaal eten, gezond en wat lekkers op zijn tijd. Alleen bij elke maaltijd íets meer.