Aankomen

Dag meiden,

Er zijn hier een heleboel topics over afvallen. Maar ik wil/moet juist aankomen om me beter te voelen. Ik heb al heel veel dingen zelf geprobeerd maar die werken allemaal niet. Nu vraag ik mezelf af of er meer meiden zijn met dit probleem. Binnenkort ga ik naar een dieetiste om te kijken wat die voor mij kan doen want ik moet echt 10 tot 15 kilo aankomen voor ik op gezond gewicht zit!

Dikke kus

ik niet iig ;p.
maar ehm, ik heb gehoord dat als je ranja ipv water gaat drinken dat al een groot verschil maakt. succes!

Jaaaa! Zelfde probleem hier, ik weeg 55 kg & ik wil 60 wegen maar het gaat een beetje moeilijk ;$. Dus ja,

xxx

Misschien moet je iets boven het minimale lijstje gaan zitten je kunt bijvoorbeeld dit gaan eten:

O: 3 boterhammen met beleg + bakje yoghurt + stuk fruit.
T: pakje koekjes + stuk komkommer
M: 5 boterhammen met beleg + plak peperkoek + stuk fruit + melk
T: pakje koekjes (bijvoorbeeld evergreen, sultana)
A: wat de pot schaft en dan echt een goed bord vol
T: een toetje bijvoorbeeld yoghurt met cruesli erin
T: iets lekkers zoals een lekkere koek ofzo

En dan alles vol zoals volle yoghurt, volle melk etc.
En als beleg bijvoorbeeld kaas

@Tikootje: succes bij het aankomen… ik weet hoe lastig het is :frowning_face:

Dankje loveetc voor de tip! Ik ga het proberen en hopen dat het helpt

haha, oke hopelijk lukt het je!

Als we nou eens kilootjes uitwisselen? Ik wil er zo’n 7 kwijt je mag ze gratis hebben :grinning: !

Haha ja is goed stuur ze maar op naar mij :stuck_out_tongue:

Haha ik zie het al voor me, kom je bij het postkantoor “kunt u deze 7 kilo vet even verzenden ^^ ?” haha ik wil dan wel eens zien hoe ze kijken! :stuck_out_tongue:

-Maar wel vervelend dat je ondergewicht hebt :astonished:, zelf heb ik daar absoluut geen last van, ik ben juist hard bezig om wat kwijt te raken, en volgens mij is dat even moeilijk dan om aan te komen ;-; -

hooii ik moet ook aankomen ( juist iets minder dan 10kg)
echt vlot gaat het ook niet bij mij, ik weeg al 3maanden hetzelfde ( met soms 100gr verschil) ik kom van bijna niks per dag, tot iets meer dan een standard eetlijst .
Omdat ik niet aankwam van gewoon alleen eten, neem ik nu shakes van herbalnutrition , ik weet niet of ze werken ,moet zaterdag wegen
maar hier zitten veel vitamine’s enz in dus het is heel goed

Dankjewel (L).
Maar ehh, ik ga nu ajax kijken, ghehe :$.
Dus ik kom later wel met tips nzoo die ik
van een dietiste heb gekregen (:

Is goed meid ik lees ze vanzelf! :grinning:

ik heb daar echt heeeel lang meegezeten,
ik weeg 45 ofzo, en ik ben iets van 1.75, dus ik ben echt gewoon dun.
maar nu heb ik geleerd om er gewoon trots op te zijn,
aangezien echt veeeeeel mensen jaloers zijn, en ik gewoon lekker kan eten wat ik wil! probeer dat eens :wink:
ik heb trouwens echt heel veel geprobeerd, maar inderdaad, niks werkt…
mijn moeder had dat ook totdat ze kinderen kreeg, toen kwam ze opeens wel aan, dus wacht nog even :slightly_smiling_face:

haha, maak je niet druk, dat komt wel met de jaren en dan kijk je met plezier terug op tijden als deze :’'3

Wow, niet echt veel reacties, haha ;p
Maar de dietiste zei dat je een dubbele portie moest eten ofzo, dus van avond eten denk ik dan… & veel aardappelen & kaas nzoo.
& mayonaise ! En ja, ik weet het eigelijk niet meer ;$ …

Uh… opeens een dubbele portie eten lijkt me niet haalbaar maar goed ik zal wel horen wat voor plannen ze heeft :stuck_out_tongue: en aardappelen is bah xD hahaha kaas eet ik dan weer wel graag :stuck_out_tongue:

ik snap niet dat het zo moeilijk is. Ik zou me gewoon helemaal volproppen, boeiend dat het ongezond is.

zoekfunctie gebruiken aub, hier bestaan topics over.