Aankomen of zo blijven ?

ik ben een meisje van 12,5 weeg 43.5
heb verschillende bmi testen gedaan de eene zegt dat ik te licht ben
en de andere dat ik gezond ben.

Gewoon zo blijven, die bmi testen zijn meestal onzin, tenminste dat vind ik, als jij gezond bent moet je zo blijven.

Als eerst wil ik zeggen dat bij een BMI-test tenminste je leeftijd, lengte en gewicht moeten meetellen. Eén van deze factoren mogen niet ontbreken, elk factor is hierbij gewoon essentieel.

In ieder geval; als jij geen problemen hebt met je gewicht en het je gezond lijkt, zou ik het maar zo houden als ik jou was. Ergens zeggen die BMI-testen toch wel wat, dus als je gezond/te licht wordt gemeten soms door die testen, zit je net een het lijntje, iets meer eten kan dan ook geen kwaad (je zit ook in de groei, enz). Dat is mijn mening erover iig.

Je bent nog jong en je gaat nog groeien, dus volgens mij hoef je je niet druk te make

Je moet je niks aantrekken van die BMI-meters of anderen, je moet zijn zoals je bent en je zelf het beste bij voelt.

Zo blijven, je komt vanzelf aan in de pubertijd.

Zo ongeveer tot je volwassen bent is het niet erg om dun te zijn, als je maar geen gezondheidsproblemen van krijgt. En als je op het randje zit is er meestal helemaal niks aan de hand.

Niks aan doen. Ergens in de tweede klas komt dacht ik de schoolarts nog eens langs. Die meet alles op. Als je dan echt te licht ben helpen ze je vast wel.

Als jij vindt dat je gezond eet en genoeg beweegt, dan moet je het zo houden. Waarom naar een of andere bmi test luisteren, als je zelf het antwoord al weet. (:

ik woog op mijn 13e 38 kg. het ligt ook aan je lengte, maar volgens mij is het gewoon prima en moet je niet kijken naar bmi

BMI is met lengte he. Maar je moet wel kijken naar je bouw, als je dun gebouwd ben is er meestal niks aan de hand, anders heb je idd kans dat je te licht bent.

Zolang jij je goed voelt hoef je er niks aan te doen. :wink:

Zo laten. Je bent nog jong en meestal komt dat in de pubertijd wel goed.
Tenminste dat is wat ik heb ervaren.

oke thnx iedreen xx

Perfecte lichaam!
Ik ben 12 j word 24/12 13.
En weeg 44.
En iedereen wegt dat ik een mooi lichaam heb enc…
x