Aankomdieet

Nou het staat hier vol met forums zoals; laten we samen afvallen! TE DIK HELP! maar ik ben best wel dun dus ik wil aankomen , en er zijn vast meer meisjes die op een "normaal"gewicht willen komen :grinning:
WIE DOET ER MET ME MEE?

Ik doe mee, ben al zo’n topic begonnen een tijdje geleden;
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/86474

ik doe ook mee!

oke :grinning: dit is de lijst met wat je moet eten ;
[u][b]PER DAG leeftijd 12 tot 16jaar;
-5 tot 7 sneetjes brood
-200-250g. aardappellen, pasta, rijst (=4, 5 groente lepels)
-200gr. groente(=4 groente lepels)
-2stuks fruit
-500ml melkproducten
-1 plak kaas
-100-120g vlees, eieren

• 20-30g boter
    -1,5 liter drinken[/b][/u]

ja ik weet het is veel, maar ik ben sinds nieuwjaar hierdoor 4kilo aangekomen. en als je iets niet lust eet je toch een extra Mars of reep chocola ofzo :stuck_out_tongue:

ik moet ook aankomen.(a)

te veel werk… ik blijf wel gewoon naar de mcdonalds gaan :slightly_smiling_face:

maar ik ga het wel stap voor stap proberen… ik begin wel met zoveel brood

haha, ik ben ook (mede) aan gekomen, door macdonald, elke pauze…

Ik moet ook aankomen, maar 5 - 7 sneetjes brood krijg ik niet naar binnen hoor! Ik eet er meestal 3 per dag! En als ik moet werken 4, maar echt niet meer :stuck_out_tongue: aardappelen eet ik ook te weinig, want die vind ik gewoon niet lekker dus ik pak altijd de kleinste x) Dus als ik nou meer brood en aardappelen ga eten zal ik wel zien :wink: Maar iedereen zeikt tegenwoordig zooooooooo erg dat ik te dun ben :expressionless: Dat komt ook gewoon doordat ik altijd al dun ben geweest en ik word nu wat langer enzo, bah, zucht. Dus ik wil een aankomdieet :stuck_out_tongue:

Verder eet ik trouwens wel heel veel ^^ Vooral chocolaaaa. ik fiets iedere dag 15 km heen en 15 km terug naar school dus dan wil je nog wel eens (vaak) ‘uitgehongerd’ zijn :stuck_out_tongue: En wij komen langs de lidl en daar hebben ze shogetten chocola en dat is zó lekker! mmmm. :stuck_out_tongue:

je moet wel opletten dat zodra je je gewicht goed vindt, je ook weer je normale eetpatroon op kan pakken en niet door blijft gaan.

ik was vroeger ook superskinny dus ik ging mezelf dwingen meer te eten, ik was aangekomen en begon ook graag dingen te eten, dus ik lette niet meer op. Een tijd later was het echt *shock* zoveel aangekomen !?

Ha! Ik doe wel mee! Ik wil nog een paar kilo aankomen… Ik wilde eigenlijk voor het nieuwe jaar 5 kilo aankomen, maar dat zijn er pas 2… :S
En het meeste van wat er in dat lijstje staat eet ik eigenlijk ook wel, alleen niet zoveel melkproducten…

ik doe ook mee!!! ik wilzo graag op men normaal gewicht trug komen,dat een dieet hier in het begin? werkt dat egt?
wnt ik haat te mager zijn,iedereen zage over hun vet,en zou het niet erg vinde om een beetje vet te hebben hoor! ik ben niet opvallend mager omdat ik heel klein ben,en vele mensen zegge dat ik goed ben,ma ik zou tog liever iets dikker zijn dan iets te mager!

xxx

ja ik oooook! ik ben altijd al heel dun geweest en word er echt altijd op beoordeeld. Anorexia word je gelijk genoemd. is echt kut. Ik heb thuis een lijst waar op staat wat normaal is enzo. Maar als ik dat eet helpt het nog niet echt , dus dat word maccen met zn allen haha !

ik doe ook mee :relieved:
ik had zo’n ding ingevuld met je leeftijd,lengte enz.,
staat dat ik bij 46 kg of meer pas een gezond gewicht heb o.O
en ik weeg 39 dus dat haal ik nooit…
maar een paar kilootjes moet wel lukken hoop ik ;p

ik wil ook aankomen, maaar op de een of andere manier kom ik altijd alleen maar aan op mn buik, en nergens anders ;S. en dat vind ik dus niet mooi?iemand tips hoe je je vet zegmaar verdeelt krijg haha [a].

Jeetje. dat is veel o_o

Ik doe ook mee ! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik at eerst ook maar 3 sneetjes per dag maar nu eet ik er 6. ik dacht ook dat ik het niet door mn strot zou krijgen maar ik eet er voor school 2 in de eerste pauze op school 2 en in de 2e pauze 2 . niet dat ik veel aankom maar ik moet de rest van dat lijstje ook nog ff toepassen en mn tussendoortjes moet ik denk ik ook even gaan veranderen . :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik doe mee!