aangeven

hoe geef jij aan dan je met hem wilt zoenen…
dus wat voor tekens geef jij?

pak hem gewoon op z’n bek

haha idd! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Smakgeluidjes maken :smirk:

Zeggen op een geile manier: " Ik wil je zoooohooooo graag zoenen" en dan op zijn bek pakken.

Kijk hem aan, wiebel met je wenkbrauwen, lik langs je lippen en stop een soepstengel onder je oksel. Wedden dat er geen moment zal zijn dat hij niet zn tong in je smoel heeft!

Oké, heel flauw. Het gaat eigenlijk altijd vanzelf bij mij…

XD wat moet je in hemelsnaam met een soepstengel? :grinning_face_with_smiling_eyes: maar ben het met je eens (het laatste gedeelte dan XD)

Onder je oksel stoppen dus :grin:!
Of opeten.

Nieuw aanbieding !!
Soepstengel met zelfgeproduceerde zweet smaak voor maar 3euro

Inderdaad!
Lekkeeeeeer.
Maar we bevuilen het topic van dit meisje, daar moeten we maar mee stoppen.

okee nu ff sirieus
laat hem de eerste stap zetten duurt het te lang dan moet je hem toch echt op z’n bek pakken en loop je een blauwtje maakt niet leef ermee gebeurt iedereen wel eens!

hahaha nee joh niks bevuilen. ik heb weer even gelachen dat is ook nodig :’]

maar hoe moet je dan reageren als je een blauwtje loopt? ;O

Uh zoals jij wilt? Er is geen 1 manier… kijk beginne te huilen voor zijn neus is niet aanbevolen.

Denk er toch niet zoveel aan, doe het gewoon en reageer hoe jewilt reageren!!!

ja maar als je een blauwtje loopt schaam je je best wel dan toch?
hoe kan je dan op een relaxte manier reageren…
zonder een onwijs rood hoofd dus =’]

Je lippen tuiten? Heel dichtbij hem zijn enzo, en dan komt het wel vanzelf lijkt mij.

Eerst een kus op zijn mond geven en dan komt het vanzelf wel. xD

ja maar hoe ik zeg maar daar mee moet beginnen zou ik ook niet weten :blush:

ik denk dat het big problem is dat hij beetje verlegen is en ik ook :blush:

Begin met knuffelen (A)
Ik ben zelf een onwijs knuffelverslaafd uhm… persoon?
Dus ik knuffel mensen heel erg vaak…
Aan de manier waarop mensen je knuffelen kan je best veel zeggen, of ze je intiem knuffelen of juist afstandelijk… :stuck_out_tongue:
Het feit dat jij & hij verlegen zijn geeft op zich niet zo heel erg :wink:
Als je hem een knuffel geeft, is het ook al weer minder vreemd om op z’n schouder te gaan liggen als het ware (A)
Het is een beetje uitproberen hoe close je kan zijn & als je merkt dat hij dat allemaal toelaat, sterker nog dat hij graag heeft dat je het doet, is de kans dat hij met je wil zoenen wel heel erg groot :stuck_out_tongue:

Mocht je de eerste keer um niet gelijk durven zoenen/kussen… geef hem een kusje op z’n wang alstie weggaat :wink: & vraag de keer daarna alstie weggaat of je niet alvast een nachtzoentje mag *mocht het overdag zijn leg nadruk op de alvast :stuck_out_tongue:* & kijk wattie doet :wink: Alstie je dan een kus op je wang geeft merk je gelijk of dat uit verlegenheid is, of omdattie niet meer wil :slightly_smiling_face: & alstie je op je mond zoent is het duidelijk lijkt me :stuck_out_tongue: Dan kan je de keer daarna um sowieso kussen (A) & dan komt die zoen van zelf wel :wink:

*Damn zo duurt het wel erg lang :open_mouth: Nahjah je moet maar geduld hebben haha xD*