Aangevallen door een ''vriendin''?

-

waarom een vaag verhaal? vertel

Waarom zouden jullie opgepakt worden door de politie omdat jullie alcohol gehad hebben? Het is niet dat je niet een beetje dronken mag zijn in het openbaar ofzo… (en hiermee doel ik niet op openbaar dronkenschap) Behalve als je nog niet oud genoeg bent om alcohol te mogen drinken.

Ik had er nuchter over gepraat een paar dagen later. Plus niet iedereen is leuk met alcohol op. Dat is wat alcohol met je doet. (:

Ik vind het ook een vaag verhaal. Misschien om de geloofwaardigheid, misschien om hoe het geschreven is. Dunno.

alleen mannelijke vrienden had en met elke vriend had geneukt.
Ehm.. wat doet dit er toe als je vrienden bent? Wat maakt het uit dat anderen over haar zeggen, als jij haar toch aardig vindt moet het niet uitmaken dat ze dat soort dingen doet.

jawel want ze hadden gelijk, ik hoorde vaak dat ze vocht met andere meiden en het is gewoon raar dat je als ‘vrouw’ geen enkele vriendin hebt? Een vrouw zoekt dat natuurlijk op. Hoe kan het zijn dat je met elke vrouw een probleem hebt, ik heb het met eigen ogen gezien dat zij het blijkbaar normaal vind om iemand zonder reden aan te vallen… Dit is een persoon die gewoon niet klopt. Waarom zou je iemand pijn willen doen?

het is gebeurt, geloof mij. Ik was aangevallen zonder reden en dronken vind ik geen excuus. Ze was niet dronken genoeg om iemand anders te bellen daarna

Sorry maar wat is hier raar aan? :’)))) Er zijn heel veel mensen die weinig tot geen vrienden hebben, niks geks aan.
En verder, volgens mij beoordeel je haar teveel op als zij dus veel heeft gedronken. Mensen die onder invloed zijn van bijvoorbeeld alcohol gedragen zich vaak niet als zichzelf.

Misschien moet je die vragen aan haar stellen in plaats van op een meiden forum waar niemand deze meid kent.

Waarom zet je er dan bij dat je samen een fles van 700 ml vodka hebt gedronken jezus :’)
Als het toch niet uit maakt zet het er dan niet bij mijn god zeg

Jezus lekker overdreven van jou, ‘ik had dood kunnen zijn’. Oke ik vind ook dat je elkaar niet hoeft aan te vallen maar jij overdrijft echt.

Dan is de oplossing toch heel simpel: niet meer met haar omgaan en het voorval vergeten.

Also kan alcohol heel veel doen met mensen. Als zij niet tegen alcohol kan waardoor ze vervelend wordt, maar wel vaak drinkt, tja dan is het haar eigen keuze en moet zij verantwoordelijkheid voor haar eigen gedrag nemen.

Ik heb je hele verhaal gelezen en ik vind niet eens dat die vriendin helemaal ongelijk heeft.

1. Jij hebt haar ook een klap verkocht, dus ja, in principe heb jij ook wat fout gedaan.
  2. Hoezo ‘dom dat je erin trapte’? Heeft ze gezegd dat ze haar sorry niet meende dan? Ze had je inderdaad niet moeten aanvallen, maar hoezo trek jij de conclusie dat ze het niet serieus meende dat ze spijt had?
  3. Hoezo stond jouw tas ‘expres’ bij jou? Jullie hadden het toch uitgepraat, waarom zou ze dan expres haar tas bij jou laten staan en waarom is het zo dramatisch dat ze die even moest komen halen? Het is niet anders, ze was toch zo weer weg?
  4. Wat doet het er toe hoe zij zich tegenover anderen gedraagt? Leven en laten leven noemen ze dat. Wat gaat het jou aan met welke ‘vrienden ze neukt’, daar doet ze jou toch geen kwaad mee? Waarom kan ze niet alleen maar jongensvrienden hebben? Laat dat meisje alsjeblieft zelf beslissen wat ze wel of niet wil doen en beoordeel haar op hoe ze met JOU omgaat ipv op basis van roddels (want wie zegt dat alles waar is?) via via. Als ze toch leuk doet tegen jou, wat boeit de rest dan nog. Je laat je wel snel beïnvloeden.

Het is gebeurt, geef het een plek, en ga niet meer met haar uit als je je dan niet veilig voelt. Omdat je zegt; ik heb een hersenschudding & ik durf niet meer uit te gaan/te drinken, het is pas een week geleden. Geef het wat tijd en ga met mensen die je vertrouwt. De schade valt gelukkig mee, dus ik denk dat je je er op den duur vanzelf over heen gaat zetten. Nadenken over dat je misschien wel dood kon zijn of een arm gebroken had heeft toch geen nut en is lichtelijk dramatisch. Het is zoals het is, je hebt er van geleerd en kijkt voortaan wel uit met wie je omgaat. Zuur dat het zo’n harde les is, maar je kan er nu niet zoveel aan doen dan gewoon alles weer op te pakken.

Jeetje, wat is dit verhaal ontzettend dramatisch en overdreven :’)
Hoe moeten we dit beoordelen als we maar een kant van het verhaal weten? Ik snap ook niet helemaal wat je wilt bereiken met dit topic, maar goed. Ik ben het verder eens met Zebra.

Beginpost weg, slotje.