aangetekende brief naar mijn adres krijgen?

hee meiden!
Ik maak maar even snel een topic aangezien ik het heel snel moet weten.
Ik woon nu een jaar samen in een andere stad dan waar ik eerst woonde.
Nu is er een aangetekende brief op mijn naam op mijn ouderlijke adres gekomen, mijn ouders waren op vakantie dus deze ligt nu op het postkantoor.
Deze zou ik moeten gaan ophalen met mijn id, mijn vader krijgt hem niet mee?!
Maar het probleem is het is ver weg en om voor een brief auto te rijden + ik heb een zwaargekneusde voet weet ik niet wat ik moet doen?
kun je voor deze brief het adres wijzigen dat ze hem toch opsturen en ik mij hier thuis gewoon kan legitimeren?
Zou ook niet weten waar het van kan zijn…

Graag hoor ik van jullie
x thnx

Sorry geen idee…

Kan iemand anders je daar niet even brengen?

Als je vader hemt wilt ophalen, moet je hem machtigen. Dat kan onderaan het formulier waarmee hij afgehaald kan worden. Als dat ingevuld is, zou hij hem gewoon mee moeten krijgen :slightly_smiling_face:

Ik heb het formulier niet bij me, kan hij dit zelf invullen? ik moet dan vast tekenen.
mmm wat een onzin zeg :stuck_out_tongue:

Of je laat hem een vervalste handtekening zetten. Niet helemaal de officiele manier, maar ach…

aangetekende brieven naar jou gericht krijgt iemand anders niet mee nee. Je zult je gewoon een keer moeten laten brengen als je toevallig die kant op gaat of een machtigingsformulier invullen dat iemand anders deze kan ophalen.
Als de brief al op het postkantoor is kun je je adres volgens mij niet wijzigen. Misschien kun je even daar naartoe bellen en zo je vader machtigen dat hij het wel op mag halen?

2 ideeën hihi <3

Via de telefoon gaat dat niet. Ik werk zelf bij de primera, en het moet echt op dat formulier staan.

ah men!
ja jammer dan geen brief…
dan hadden ze hem naar het goede adres moeten sturen.