Aangereden

Zou een kaart sturen en via w’app vragen of je langs zou komen.

Hm ik zou nog niet eens een kaart sturen eigenlijk, maar dat is meer omdat ik dat echt nooit doe.

Zou gewoon even whatsappen hoe het met hem gaat enz, en of je eventueel iets voor hem kan doen? En als jij ook graag naar hem toe wil (wat ik kan begrijpen als je hem leuk vindt haha) kan je altijd nog vragen of hij het nog een beetje volhoudt en zich niet dood verveelt, en dat jij anders wel even gezellig langs wil komen? (:

hm, nouja, aangezien jullie maar 3 dagen hebben gepraat zou ik hem sowieso niet bezoeken.

lief whatsappje!

Hoezo niet bezoeken? Dat slaat toch nergens op. Als ik iemand pas ken en die zal komen als ik een ongeluk heb gehad zou ik dat hartstikke lief vinden! Lekker een zak snoep mee en je bent in de pocket hoor! Je kan het natuurlijk altijd eerst even vragen.

Oh, oke dank jullie wel (:
Ik zou wel vragen of ie zich niet dood verveelt, en of hij het fijn vind als ik even langs kom.

Haha, ook al vind ik dat best spannend :blush:

Idd! Maak je gelijk een goede indruk! :grinning:

Ja, maar misschien even berichtje sturen of en wanneer je langs kan komen.

Precies! Plus dat het hartstikke spontaan is zo’n actie en mensen zouden vaker spontane acties moeten doen!

Oke (:

Stuur: ‘‘zal ik langskomen en je een beetje opvrolijken?’’ En dan lekker snoep meenemen of een leuke dvd ofzo. Succes ermee!

En die kaart is ook idd superleuk, kun je mensen echt blij mee maken!

Inderdaad via w’app vragen of hij het fijn vind dat je langs komt. Niet geschoten is altijd mis (zo is het spreekwoord toch?). Hij zou het zeker op prijs stellen, en dan is hij ook denk ik wel geinteresseerd in je aangezien niet iedereen iemand na 3 dagen praten een kaartje stuurt of überhaupt langskomt. Zeker doen! (:

En als je het eng vind: don’t worry. Ik denk dat hij het ook wel spannend vind dat een redelijk ‘onbekende’ meid op ‘ziekenbezoek’ komt. ;p

ik zou eerst kaart sturen en langs komen

Ja ik ben het eens met de meesten hier, gewoon subtiel vragen op whatsapp of je langs zal komen, en gewoon blijven vragen hoe het met hem gaat enzo. Maar niet te vaak vragen dan lijk je net een stalker.
Maar hij houd vast wel van een beetje aandacht :slightly_smiling_face:

Dit inderdaad! Ik zou het heel leuk vinden als iemand die ik nog maar net ken aan me denkt als ik ziek zou zijn! (:

Je kunt ook een smsje of whats app berichtje sturen om te vragen of je langs mag komen.
Neem je iets lekkers me en een kaartje.

Nou persoonlijk zou ik het heel raar vinden als iemand die ik ooit 3 dagen gesproken heb langs was gekomen toen ik net was aangereden. Ik zat daar toen echt niet op te wachten hoor, weet niet hoe het bij hem is. Alleen mijn vriendje, beste vriend en beste vriendin zijn toen langs geweest.