Ik ben gisteravond aangereden door een auto, echt zo eng. De stoplichten knipperden op oranje, dus niemand zat echt fout, ik dacht nog wel even voor hem langs te schieten en hij zag mij iets te laat… Op dat moment leek er niks aan de hand te zijn, ik had alleen hoofdpijn. Er was nog een man met een hond bij en die zei dat ik het wel even aan mijn ouders moest vertellen, zodat ze het in de gaten konden houden, maar toen ik thuiskwam wist ik niet eens meer wie ik was, laat staan dat ik was aangereden… Heel de weg naar huis kan ik me niet herinneren, dat ik thuis was ook niet en de weg naar het ziekenhuis ook niet. Ik heb nu van mijn ouders en een vriend gehoord dat ik onderweg die vriend had gesmst, hij had mij opgebeld en toen was ik heel erg in de war, ik vroeg blijkbaar telkens aan hem welke dag het was, en op een gegeven moment vroeg ik ‘ben ik vandaag bij jou geweest?!’ en ik was dus een halfuurtje bij hem weg. Toen heeft hij opgehangen en mijn ouders gebeld. Net toen ze mij wilden gaan zoeken kwam ik thuis aan (ik snap echt niet dat het me gelukt is thuis te komen maar goed). Daar wist ik dus niet meer wat er gebeurd was, en die vriend kon het ook niet goed vertellen omdat ik zo onduidelijk was geweest, dus het was voor mijn ouders best eng. Ik bleef telkens dezelfde vragen stellen; of het al vakantie was, of ik al jarig was geweest, of ik over was, of de kermis al voorbij was, hoe laat ik eigenlijk thuis moest zijn…
Toen heeft m’n vader me meegenomen naar het ziekenhuis, daar bleek ik een hersenschudding te hebben (ik zit nu ook zwaar illegaal op de computer :’) maar ach die hoofdpijn wil toch niet oprotten en zo veel erger wordt het er niet van) en een gekneusde rug. Van het ziekenhuis kan ik me nog wel dingen herinneren, maar wel heel vaag, alsof ik het gedroomd had. Daar in het ziekenhuis wist ik wel weer dat ik was aangereden, dat heb ik mijn vader toen ook zo’n 10000x medegedeeld. :’)
Vandaag is alles wel weer een beetje helder, ik weet weer wat ik gister allemaal gedaan heb, al is het wel nog vaag allemaal, alsof het al een hele tijd geleden is. Ik mocht vannacht rond half 3 ofzo ook weer naar huis (de aanrijding was om half 11).
Alleen de fietstocht naar huis, het thuis zijn tussendoor en de weg naar het ziekenhuis ben ik helemaal kwijt, zooo vreemd, normaal is mijn geheugen heel goed maar dit kan ik me gewoon totaal níet herinneren en dat is zó raar. Ik heb trouwens onderweg ook een onaangebroken pakje sigaretten en drie aanstekers (ja ik had drie aanstekers bij :")) weggegooid, heel vreemd, dit wist ik zelf ook niet meer maar vanmorgen waren ze weg en toen smste ik die vriend of ik daar iets over gezegd had en ik had blijkbaar aan hem gevraagd of ik ze moest houden of moest weggooien, heel raar.
Goed, ik heb het overleefd maar het was wel een hele rare en pijnlijke ervaring! Meer meiden hier die wel eens aangereden zijn?