Aangerand

-Opgelost

Dit vind ik geen aanranding hoor?

wauw, wat een aanranding. Nee.

Hier kun je niet mee naar de politie, maar ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt ja. Ze moeten hun handen gewoon thuis houden.

Ik vind dit echt geen aanranding, en ik denk eigenlijk ook niet dat de politie hier iets aan doet.

dubbelpost

Ik had dat kind gewoon ff goed hard toegeschreeuwd, maar ik denk niet dat de politie daar echt wat mee gaat doen.

officieel is het wel aanranding, maar als je er mee naar de politie gaat heeft het toch geen nut. En ik zou er niet zoveel mee zitten, als je uitgaat dan gebeurd dit ongeveer 10 keer op 1 avond…

Precies.

had je niet gezegd tegen die jongen van wat doe je? naar de politie gaan is wel heel overdreven. als je uitgaat gebeurt dat toch ook vaak.

Ja maar als je uit gaat kan je het verwachten, maar als je gewoon door het dorp loopt niet echt…

heb ik ook wel eens gehad bij een concert, maar dat is toch anders denk ik :stuck_out_tongue:
was wel een beetje ‘wtf-moment’ hoor xD

Ik word zo vaak in me kont geknepen, tijdens het uitgaan ofzo. Boze blikken zijn genoeg, ik zie het maar als een compliment.

stel je niet zo aan

Sorry hoor, ik ben 12. -.-

Oke.

Nokker war slaat dat op

ik ben 16 en ja ik ben aangerand geweest en nu heb ik er gewoon een hekel aan als er iemand aan me zit zonder mijn toestemming.
En toen ik in de supermarkt was werd ik door een van die medewerkers in mijn kont geknepen en ik vond het ook niet fijn, En dat bleef ook een paar dagen in mijn kop zitten. Van wat had ik nou moeten doen etc.

Een 10 jarig jochie heeft in je bil geknepen dus…

Phoe phoe wat verschrikkelijk, ik zou zeker naar de politie gaan en gelijk in therapie om dit trauma boven te komen.

Oke, stel je niet zo aan.

O ze is 12, ja oke sorry maar dat zegt genoeg.

Kunnen jullie ook normaal een keer doen,
god he
Ik snap dat ze dat niet leuk vind, en jullie zouden dat ook niet leuk vinden
dus doe normaal ofzo :S