:VERHAAL: Aangerand. :VERHAAL:

Hallo, Ik schrijf een verhaal over een meisje die word aangerand.
Een goede vriendin van me heeft het ook meegemaakt en komt er maar niet overheen. Het heeft veel voor haar verpest. Omdat ik me goed kan inleven hier een intro;

Een verhaal over mij, Amy beensen. (Niet waaargebeurd.)
Een meisje met bruine haren tot onder mijn borsten, cup B/C. Ik houd wel van apartere kleding maar niet té appart. Ik houd van shoppen met mijn beste vriendin, Sharon. Maar dan gaat het fout. Ik word van mijn fiets gegooid en dan gaat het mis. Kom ik hier nog overheen?

‘‘Het was gezellig!’’ Riep ik naar Sharon terwijl ik op de fiets sprong.
‘‘Doei!’’ Na een super leuke shopdag fietse ik naar huis. De tassen met nieuwe kleding die aan mijn stuur hingen gingen op en neer. Ik fietste door het bos. Heerlijk zo’n shopdagje met Sharon. Ik had voor 300 euro aan kleding gekocht in de uitverkoop. Super leuke dingen zaten er tu… Mijn gedachten werden meteen ergens anders naartoe gewekt. Vier jongens sprogen uit de bosjes en gingen voor me staan. Ik dacht nog niet aan het ergste ik dacht, stomme jochies die me proberen te pesten. ‘‘Ga weg, klootzak!’’ Riep ik zwaar geirriteerd. ‘‘Aan de kant!’’ Zei ik weer. Een jongen met bruin haar hield mijn stuur vast. Ik werd van mijn fiets af getrokken en ik werd op de grond gelegd. Nouja gelegd, eerder gegooid. Ik keek in de ogen van de jongens. Één jongen sprong op mijn fiets en reed met een noodgang het bos uit. Ik dacht dat dat het was, mijn fiets gestolen. Het had erger gekunt, maar ik was er nu vanaf. Ik had het mis. Mijn tas werd helemaal over de hoop gehaald. Tampons,mobiel,ipod,portomonee… Alles werd meegenomen. De jongen die in mijn tas graaide rende weg, ook het bos in. Nu waren er nog twee jongens over. Ik had niets bij me, ik kon niet om hulp vragen, niets. Ik gilde. Ik gilde in de hoop dat iemand me zou horen, maar er was niemand. Niemand die in het bos was. Waarom ben ik dan ook zo stom om 's avonds door het bos te fietsen?! Ik protesteerde en probeerde me los te maken maar natuurlijk lukte dat niet. Ik werd verder het bos ingetrokken. De jongen met rode haren met sproeten die er creepy uit zag duwde me tegen een boom aan en de jongen met het blonde haar hield me vast. En toen gebeurde het…

up

woeh,spannend,verder!

verder!!:smiley:

verderverder :3

Mijn jurkje werd uitgetrokken en mijn panty kapotgescheurd. Daar stond ik dan, tegen een boom, in beha en string midden in het bos met twee creeps. Ik gilde gilde en gilde. Één van de jongens plakte een stuk tape over mijn mond. Ik moest sexy poses aannemen, poseren in string en beha en natuurlijk deed ik dat niet. De jongens drijgde, dat er anders vervelende dingen gebeurde, als ik het niet deed. tegenstribbelend nam ik poses aan. Pose naar pose. Het leek wel uren te duren voordat de jongens het genoeg vonden. Mijn hart klopte in mijn keel, ik was bang. Zal ik ooit nog thuis komen? Er kwam een jongen achter me staan, hij pakte mijn handen en legde ze om mijn borsten. Ik keek naar de twee jongens die met geile blikken naar me keken. Ik walgde. ‘‘Beha uit!’’ Zei één van de jongens. Ik deed het niet. Één van de jongens trok hem uit. Voor ik het wist stond ik naakt. Ik kneep mijn ogen dicht en toen ik ze open deed zag ik twee naakte jongens voor me staan. Één jogen streelde me en de andere mijn vagina. Er werd van alles met me gedaan, ik werd gebefd, ik werd gevingerd etc. etc. Het was vrezelijk. ‘‘PIJP ME!’’ Zei één van de jongens ik deed het niet. Één van de jongens pakte een stok en duwde hem zo hard bij me naar binnen dat ik nouwelijks meer kon adem halen van de pijn. Ik had het door, ik moest wel, anders gebeurde er vrezelijke dingen.

Maar ze had toch tape over haar mond o.o?

Ik vind dit eigenlijk echt verschrikkelijk om te lezen, snap niet dat je dit wil opschrijven op zo’n manier.

misschien eraf getrokke:P

Hoort dat dan niet in het verhaal te staan XD?

Verder!

tsja natuurlijk wel^^
maar denk dat ze dat vergeten is ofzo…?
geen idee…:stuck_out_tongue:

uh. een van de jongens duwde de stok zo hard naar binnen, kan ook een andere ‘binnen’ zijn, als iemand snapt wat ik bedoel? of denk ik nou verkeerd? :stuck_out_tongue:

welke binnen bedoel jij?:stuck_out_tongue:

die daar onder? :stuck_out_tongue:

dacht ik ook

wow! heftig verhaal. spannend om te lezen, ik denk de hele tijd: het zou je maar overkomen:O

Inderdaad. Beetje abnormaal.

kut man, nu durf k niet meer naar school, dan moet ik door een bos:(