aangerand?

Hoo, dit topic bestaat al.

Klik door naar http://forum.girlscene.nl…/list_messages/89103/last

Hier is al een topic over.
http://forum.girlscene.nl…/list_messages/89103/last

Zijn jullie als is aangerand, dat klinkt echt raar. Al is. Alsof het iedereen overkomt ofzo.

^ inderdaad, dat wilde ik ook al zeggen. Het klinkt nu echt alsof het vroeg of laat iederéén eens zal overkomen en of ze vraagt wie het AL heeft meegemaakt.

Nja… Ja ik heb het meegemaakt…
Ook een beetje mn eigenschuld om savonds laat over straat te gaan met een ander meisje…
Uhm ik heb het aan me moeder verteld en een paar vrienden…
En op de 1 af andere manier heb ik het heel makkelijk verwerkt, gewoon niet teveel aangedacht en afleiding gezocht enzo.
Alleen als ik nu savonds alleen over straat loop, ookal is t rond 8 uur pas ofzo, en t is zonder een jongen…
Dan ben ik wel nog een beetje bang haha…
Ik heb liever dat ik met jongens over straat ga dan met meisjes nu…

Dat topic bestaat idd al een tijdje.

en het is: Al EENS

Natuurlijk is het niet je eigen schuld!! Die mannen/jongens moeten zich leren beheersen. Dat het al zo ver heen is dat “wij vrouwen” denken dat het onze eigen schuld, is echt belachelijk.

OT: nee ik heb het niet meegemaakt en ik ken wel iemand die het meegemaakt heeft, maar daar ga ik het niet over hebben.

'r bestaat al een topic.

oh echt? bedankt! dat was nog niet duidelijk namelijk!

Best raar dat je er een nieuw maakt, ik zag je laatst nog reageren in het topic eerlijk gezegd, ik heb trouwens ook je eigen topic gevolgd ivm met je baas, ik wens je veel succes met het verwerken x x

dat was daarna… :slightly_smiling_face: toen ik chiyuushiyaki het had gezegd ben ik meteen overgestapt.
sorry

oww , schijtt , dan begin je toch gwn een nieuw topic ga niet zeike .

Is geen zeiken. Girlscene wordt er slomer door.

^Dit topic is van 2 jaar geleden hé? Waarom up je het dan met zo’n reactie?

@GirlSwaggx

Zo het was het zeker waard om dat na 1.5 jaar nog eens te zeggen of niet dan? ._.

Slotje, reden lijkt me duidelijk.