Aangerand of niet ?

Ik weet niet of dit hier hoort maar ik denk het wel. Ik had afgesproken met een oude vriend van me. Ik had hem al zo n 2 jaar niet meer gezien. We gingen naar een afgelegen plek. Waar nooit iemand kwam. Ik dacht dat het gewoon gezellig kletsen werd enzo, maar hij wou meer. Hij had na den tijdje mijn shirt uitgekregen en weggegooid. Hij was sterker dan mij dus dat ging hem makkelijk af. Daar lag ik dan in het gras met mijn bandeau bh dingetje aan. Hij ging op me liggen en ging in mijn bh terwijl hij mijn handen vast hield. Ik stribbelde tegen en wou gillen en zo. Maar dat was moeilijk. Is dit een aanranding of niet ? Ik heb het al tegen iemand verteld…

Ja, dat is aanranding. Ik denk dat je hiermee het beste naar de politie kan gaan.

Ja, dat is het. Het was echt duidelijk voor hem dat je dit niet wou, dus je kan er zelfs aangifte voor doen. Sterkte in ieder geval.

Maar ik word al gepest en ik denk dat het dan erger word als hij daar achter komt

Dit is aanranding ja…

Maar wel dom dat je ergens afspreekt waar niemand komt…maar goed, weet je dat voor de volgende keer weer.

In ieder geval sterkte, want dit is echt geen fijne situatie.

Hij zou zich eerder moeten schamen voor de rest van zijn leven dat hij dit heeft gedaan, dan dat jij hierdoor gepest zou worden.

Maar ik had geen idee dat hij zoiets zou doen. Het is wel een bekende van me dus had dat niet verwacht

Je doet dit voor jezelf en aanranders zijn niet bepaald stoer en hij krijgt dan waarschijnlijk een sanctie, waardoor hij het waarschijnlijk niet eens durft te vertellen. Schaam je je hier aub niet voor. Dat is echt niet nodig.

Serieus? Hij was een vriend van haar, het is dom dat hij haar überhaupt aanrandt.

Maar ik denk dat hij t verhaal dan gaat verdraaien of wat dan ook.

Bovendien verdient hij het echt dat je aangifte doet, want stel dat hij dit bij meer meisjes doet of van plan is. Hij is degene die fout is, niet jij.

Politie, zulke jongens moeten opgepakt worden.

Ik weet dat het niet nodig is om me hiervoor te schamen. Maar toch doe ik het. Het os me namelijk al 2 andere keren gebeurd. En toen werd het ruzie nadat ik t had verteld… en gepest enzo. Enook ruzie met ouders

Oh en trouwens. Het duurde ongeveer 1 uur of langer. T was egt eng…

Je kan jongens niet vertrouwen.

Zeker aangeven, zo te lezen heeft die vriend niet echt goede bedoelingen.

Omg wat verschrikkelijk… die jongen is echt ziek.

Bah! Wat een smeerlap!! Ik zou,zoals meerderen hier zeggen, aangifte doen!

Maar is hij dan verder gegaan dan dat? Of heeft hij gewoon je bandeau uitgespeeld en je aangeraakt?

Sowieso is dit aanranding en moet je hiermee naar de politie. Die jongen is compleet fout bezig, hij kan dit echt niet maken.