Aangerand.! kunnen jullie me helpen alsjeblieft ?

[i]haaai allemaal,

Ik weet niet zo goed of het nou echt passend is op dit forum, maar ik zit er nog al mee en vroeg me af of jullie me misschien konden helpen.

Ik ben aangerand, en daar heb ik het nogal moeilijk mee, en nou heb ik een melding bij de politie gedaan en zit er nou over te denken om aangifte te doen, maar dat is nogal iets. want als de verdachte dan wordt gevonden moet ik ook naar de rechtzaal en dan zal de advocaat mij natuurlijk proberen onderuit te halen dat ik het zelf heb uitgelokt of dat ik het allemaal verzin.

Nou vroeg ik me af of meiden hier op het forum misschien ook mee te maken hebben gehad of dat jullie me er wat meer over kunnen vertellen ?

Kusje x [/i]

jij neemt dan toch ook een advocaat?
sorry ben niet goed op dit gebied…

Ja nou ik heb dus zo’n boekje he met wat informatie, en daar staat in dat hij dan een advocaat heeft, en ik krijg er ook een als ik dat wil om sterker te staan, maar inprincipe zou dat niet nodig zijn omdat ik het initianitief (?) neem om aangifte te doen.

Maar ik heb dan zoiets van, ‘ja hallo, ik wil wel een advocaat anders weet ik echt niet wat ik allemaal moet zeggen’

toch ?

Wouw, dat is nogal wat, eehm ik zou een advocaat nemen want anders sta je er helemaal alleen voor.
Mag ik vragen wat er allemaal is gebeurt?
succes!

Ja ik zal het even kort uitleggen.

Het was na het uitgaan, en toen fietste ik het laatste stukje alleen zeg maar. iedereen gaat z’n eigen kant op uiteindelijk. maar toen kwam er een marrokaan achter me fietsen, en die kon zich op een 1 of andere manier inhouden en die stak van de achterkant zijn hand in mn broek (alsof hij het elke dag doet ofzo!) en dan kan je ongeveer wel raden wat er toen gebeurde.
Maar alles wat is gebeurd, gebeurde tijdens het fietsen, dat is toch raar ! het leek wel alsof hij het vaker had gedaan ofzo.

Maarja, ik zit dus nu een beetje te twijfelen of ik aangifte moet doen enzo. want als ik het niet doe laat ik hem ermee weg komen en als ik het wel doe wordt het natuurlijk wel zwaar. want ik moet dan ook weer oog in oog met hem komen te staan. :frowning_face:

Volgens mij is dat helemaal niet zo, dat je in de rechtzaal bijna onderuit word gehaald etc. bij een aangifte van aanranding volgens mij kijk je regelmatig politie series ik zou gewoon informeren bij de politie ofzoiets. Iig heel veel sterkte.

Alvast bedankt voor jullie reacties. ! :slightly_smiling_face:

Volgens mij ook. Kom nou. Gewoon aangifte doen, misschien kun je voorkomen dat het vaker gebeurt, bij jou of andere meisjes.

Wauw, wat raar! kon je hem niet wegduwen? wat erg voor je meis, succes iig - weten je ouders enzo hiervan wan hun kunnen mischien ook helpen, heeeel veel succes!

mij ook keer gebeurd maar ik was zo DOM!!! om geen aangifte te doen , had wel geluk meerdere meisjes was gebeurd en zijn paar geweest wel aangifte deeden dus hij zit nu wel VAST!!! maar was egt doodsbang om te doen van nu nog steeds dom van mezelf had gewoon moeten doen, nu heb ik niet egt meer het recht dat te zegge maar denk je moet doen is veel veiliger idee als je weet dat je ieder geval die gek niej nog keer tege komt

aangifte doen! als jij een advocaat wilt krijg je die.
Het initiatief, een soort van jij ondernam als eerste actie.:stuck_out_tongue:
Ik kan het niet zo goed uitleggen.
Succes met de rechtzaak dan maar alvast:D

aangifte.

Ja ik weet eigenlijk ook wel dat jullie allemaal gelijk hebben dat ik aangifte moet doen… ik hou jullie op de hoogte. !

Het lijkt me voor jou super eng, bij m’n vriendin is dat ook gebeurd en die durft nu niet meer in het donker te fietsen. Maar goed, nu ff over jou… Ik zou sowieso aangifte doen, ookal word je bekogeld met allerlei vragen waar je geen antwoord op kan verzinnen, gewoon DOEN. Niet twijfelen, waar blijft die zelfrespect ? Door aangifte te doen laat je merken dat niemand zomaar aan je kan zitten & zoja, dat diegene ervoor zal boeten. Neem gerust zelf ook een advocaat. Niemand heeft het recht om aan je te zitten…

Ps. wat zeggen je ouders hierover?

@ Claudia. : Ja mn ouders weten er van, en die zeggen zo van ‘Nou meid, denk er maar goed over na’ dusja, dat ben ik nu aan het doen :stuck_out_tongue:
En ik durfde hem niet weg te duwen omdat ik bang was dat hij dan zeg maar wat terug ging doen. en weet jij veel, misschien had hij wel een mes mee, en ja ik weet dit klinkt overdreven, maar op zo’n moment komt dat echt allemaal in je op !

@ Rapstar : mn ouders zijn boos op diegene die het heeft gedaan en willen dan ook zeker dat hij er voor wordt gestrafd, maar ze vinden dat ik oud genoeg ben om zelf die keuze te maken omdat ik er zelf 100% achter moet staan zeggen ze. en daarom zeggen ze dat ik er nu maar even goed over moet nadenken.

Meestal wordt de aanrander wel opgepakt, toch?

Ik vind het echt een moeilijke situatie, maar je bent pas 16 … dus lang niet oud genoeg om dit alles zelf in je uppie op te lossen vind ik

Ik vind persoonlijk dat je altijd aangifte moet doen…
Jouw is iets sexueels aangedaan, zonder jouw toestemming. En dat mag gewoon niet. In de rechtzaal is er nog altijd een rechter die zorgt dat het niet uit de hand loopt, en dat doen ze dan ook echt. Mocht het tot een rechtzaak uitlopen, en dat is geeneens zeker. Dan praten de advocaten voor de gedetineerden. Ik vind het overigens wel jammer dat je ouders er, naar mijn mening, zo luchtig over denken. Dat je erover na moet denken enzo… Ik zou woest zijn geweest als jij mijn dochter was geweest en dit jou zijn overkomen…
Maargoed, ik ben benieuwd wat je gaat doen…

welke keuze je ook maakt, heel veel sterkte :slightly_smiling_face: